loikka loikka
uus telkkari uus telkkari
säikäytti varmaan säikäytti varmaan
tekniik tekniik
maatilan emäntä maatilan emäntä
eikö niiden teslojen pitäny pelastaa ilmasto eikö niiden teslojen pitäny pelastaa ilmasto
laita äänet pois ennenku painat play laita äänet pois ennenku painat play
Onnikassa Onnikassa
Li Andersson Li Andersson
työturvallisuus työturvallisuus
Tissit Tissit
Pylly Pylly
karen karen
älä koske mun tuotantoo älä koske mun tuotantoo
Pyllyyn Pyllyyn
jumissa afrikassa jumissa afrikassa
turritapaaminen turritapaaminen
Ku et ole saanut pillua 300 vuoteen Ku et ole saanut pillua 300 vuoteen
PÖÖ PÖÖ
Nykykoulu ja vassarit raiskaa ovikelloja Nykykoulu ja vassarit raiskaa ovikelloja
rage agains the machine rage agains the machine
Pulttibois Pulttibois
allah tulee ja rakastaa allah tulee ja rakastaa
Videokokoelma Videokokoelma
 798 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 14.01.2018 20:05:41
[ + 9 - | ]

Donald-setä lyö vetoa

[5545] [shithole.jpg] [0.08 MB] [640x960] [] []
shithole.jpg

trump

(333)  · 

shithole

 · 

putin

(186)
14.01.2018 22:50:19
#19345 [+-] Piilota Suosittele

>>19328
En tiiä että tuntuuko se vaan, mutta ihan niinku medialla ois jonkun sortin jahti käynnissä Dolanin suhteen. :D


Meinaatko, että Suomessa ei media räjähtäisi, jos Sauli sanoisi virallisessa tapaamisessa Afrikan maita persläviksi? Älä viitsi.

14.01.2018 22:55:26
#19350 [+-] Piilota Suosittele

>>19345 Totta kai räjähtäisi. Ja Saulilla on sen verran tahdikkuuta, ettei päästäisi tuollaista suustaan. Vaikka mielessään ajattelisikin noin. Mutta ois ihan mukava lukea välillä joku positiivinenkin uutinen Trumpista tai Putinista. Ei ne nyt voi pelkkää pahaa tehdä 24/7.

15.01.2018 01:07:24
#19385 [+-] Piilota Suosittele

>>19350
ois ihan mukava lukea välillä joku positiivinenkin uutinen Trumpista tai Putinista.


No, eiköhän Donald lähde ennen pitkää Valkoisesta talosta ja siitä varmaan uutisoidaan lehdessä kuin lehdessä :) Putinista en menisi vannomaan.

15.01.2018 01:25:39
#19387 [+-] Piilota Suosittele

>>19385 Dolan on demokraattisesti valittu presidentti. Ellei ihmeitä tapahdu, niin hän istuu kautensa loppuu. Putin taas poistuu vasta kuin kuolema korjaa. Ironista tässä on se, että näistä kahdesta johtajasta diktaattori on se pätevämpi.

15.01.2018 11:53:17
#19447 [+-] Piilota Suosittele

>>19387
Dolan on demokraattisesti valittu presidentti. Ellei ihmeitä tapahdu, niin hän istuu kautensa loppuu.


Riippuu siitä, mitä Muellerin tutkinta löytää. Olihan Nixonkin demokraattisesti valittu, mutta ei istunut kauttaan loppuun.

[ 10 viestiä | ]