*itun audimies *itun audimies
Ratsastusvideo (tein itse ja säästin edit versio) Ratsastusvideo (tein itse ja säästin edit versio)
Slayjer Slayjer
Jeccu :D Jeccu :D
Poks! Poks!
Ringsphere Ringsphere
Fasismi Fasismi
amine lyönnti apu apustaja amine lyönnti apu apustaja
Kehitys Kehitys
ongelman ratkaisija ongelman ratkaisija
Derp muotikenkä Derp muotikenkä
lempipaikka lempipaikka
antaa tulla vaan antaa tulla vaan
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla. Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Sikari-sakari Sikari-sakari
Lisää korkkien availua jenkkityyllin Lisää korkkien availua jenkkityyllin
Huittista :D Huittista :D
Oksu Oksu
Lapset on lapsia Lapset on lapsia
Batman Batman
*rits* *rits*
tärisytin :3 tärisytin :3
Ihmeainetta! Ihmeainetta!
mr.pihvin keittiössä siivotaan mr.pihvin keittiössä siivotaan
 731 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.29 MB, 1 tiedosto, 24.11.2020 15:05:02
[ + 0 | ]

Tomaattinen lohipata ja hirssiä

[49761] [tiedosto.jpg] [3.29 MB] [4032x3024] [] []
tiedosto.jpg

lohi

(24)  · 

kesäkurpitsa

 · 

chili

(21)  · 

punasipuli

 · 

lime

24.11.2020 15:13:25 | 15:13:42
#412658 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää ihan hyvältä. Itse en laittais tomaatteja kokonaisena, vaan joku pyree sekaan makua tuomaan. Tää on vaan mun oma mielipide, kun en oikein tykkää kokonaisista tomaatista muualla ku salaateissa...

24.11.2020 15:16:49 | 15:18:06
#412660 [+-] Piilota Suosittele

>>412658
Polpaa laitoin tuo punainen on chiliä.

edit: ja se on siinä ja siinä voiko tuota padaksi sanoa kun on sen verran kastiketta. Tuli jo pari ideaa miten parantaa reseptiä.

[ 4 viestiä | ]