Hamppari ja ranualaiset Hamppari ja ranualaiset
Näyttävä sisääntulo Näyttävä sisääntulo
black mode black mode
Yläkaupungin yön sähkökaappien parhaimmistoa Yläkaupungin yön sähkökaappien parhaimmistoa
Kun laseilla pitää välttämättä nähdä myös toisiin ulottuvuuksiin Kun laseilla pitää välttämättä nähdä myös toisiin ulottuvuuksiin
Huonompi rakkaustarina kuin twilight Huonompi rakkaustarina kuin twilight
internet date internet date
Kate Bush - Running up that hill Kate Bush - Running up that hill
ei saa syödä luutaa ei saa syödä luutaa
Hönö dance2 Hönö dance2
Me Miehet Me Miehet
Kate Bush Kate Bush
Armeija spurdojen baretit Armeija spurdojen baretit
Cyberpunk Luolasto - Koiria ja heinäsirkkapizzaa! Cyberpunk Luolasto - Koiria ja heinäsirkkapizzaa!
Viinnii :D Viinnii :D
Putin Putin
Yökulli Yökulli
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
Risteilymätöt Risteilymätöt
It's futile It's futile
Vihreiden puoluekokous Vihreiden puoluekokous
Kyllä kelpaa pyöräillä kelaan Kyllä kelpaa pyöräillä kelaan
Ystävyyden taakka ;__; Ystävyyden taakka ;__;
Tynkkynen Rotuaarilla Tynkkynen Rotuaarilla
 897 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 31.10.2020 15:51:26
[ + 3 | ]

Diamonds Are Forever


elokuva

(138)  · 

james bond

(12)  · 

shirley bassey

31.10.2020 17:03:22
#404881 [+-] Piilota Suosittele

>>404868
Vanhat Bondit oli komedioita.
Nykyisissä vain paukkuu ja rätisee. Väliajat nökötetään pimeässä vesisateessa ja ne muutamat hassut vuorosanat kuiskataan muristen.
Uppoaa hyvin lapsiin ja lapsenmielisiin.

02.11.2020 22:46:45
#405829 [+-] Piilota Suosittele

>>404868
Ei ole uudet Bondit vanhojen veroisia.

Casino Royale (2006) on paras Bondi mitä olen nähnyt, ja sitten lähdettiin taas alamäkeen. Craig on bondina melkein Conneryn luokkaa, ja on heissä vähän samaa näköäkin. Karismaa ei lähellekään Conneryä, mutta onko kellään muullakaan bondilla?

[ 13 viestiä | ]