Meikkiä Meikkiä
hyvää uutta vuotta hyvää uutta vuotta
Kola-ukko tervehtii @Norjalaista Kola-ukko tervehtii @Norjalaista
Joulu on taas Joulu on taas
peljästytti :3 peljästytti :3
Fingerpori Fingerpori
Ammattilainen Ammattilainen
Tissit Tissit
Lännen nopein rattopoika Lännen nopein rattopoika
Hyvää sian vuotta! Hyvää sian vuotta!
Jumala vihaa kunnolla Jumala vihaa kunnolla
Pieni tarina Pieni tarina
Viinavelka Viinavelka
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
Viddu Viddu
I jomfruens tegn / Härkää sarvista (1973) I jomfruens tegn / Härkää sarvista (1973)
äitien juttuja äitien juttuja
Pikapantsut Pikapantsut
Blörph Blörph
suomen puolustajat suomen puolustajat
määv :3 määv :3
sneaky cat :3 sneaky cat :3
Paraatitervehdys Paraatitervehdys
Runksin Runksin
 661 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 29.10.2020 23:35:15
[ + 3 - | ]

"Moi... mikä lintu?"

[49072] [0.jpg] [0.08 MB] [800x600] [] []
0.jpg

kissa

(5207)  · 

lintu

(180)  · 

saalis

(14)
29.10.2020 23:38:43
#404282 [+-] Piilota Suosittele

Senkin aina pahinta ajatteleva huumon, harrastan nykyään taksidermiaa ja ostin tämän valmiiksi kuolleena! Mukana sai pussillisen höyheniä ja tuuli levitti ne >:3

29.10.2020 23:56:54
#404296 [+-] Piilota Suosittele

>>404289

Siinä saattoi olla jokunen palanen :D Mutta Viviksen jäljiltä tuskin ainuttakaan kuplaa poksuteltavana ;3

Loistosuoritus Mortti! Rohkeutesi ja sinnikkyytesi ansiosta voitte nukkua turvallisin mielin tänäkin yönä :333

30.10.2020 02:29:02 | 02:33:18
#404366 [+-] Piilota Suosittele

>>404296

Aivan varmastilla Mortilla soi päässä...


;___;

"People come and go, People change their mind, People give their hearts and mean it at the time. A shift in the wind no reason why. At the drop of a tear someone says good bye.. but god as my witness without a doubt,I'll love you tomorrow like I love you now. I'm here for you. threw the good and the bad, take the weight of the world, divide it in half. in the years to come there will be one promise that always holds true i'm here for you.... I know that your scared its hard to have faith. When so many dreams some how lose there way the path is a narrow it turns and it twists, But i knew my future the first time we kissed, But god as my witness you can be sure this heart that your holding will always be yours. I'm here for you threw the good and the bad. Take the weight of the world divide it in half.. in the years to come there will be one promise that always holds true I'm here for you..... In the years to come there will be one promise that always holds true i'm here for you....."

30.10.2020 16:58:47 | 16:59:15
#404476 [+-] Piilota Suosittele

>>404366

Oi voi, läppärin näppis on vaarassa kastua ;___________________; Onneksi hyvästä syystä :3

Asia on juurikin näin ja ihanaa kun tunne on teillä molemminpuolinen <3 :3

Supersankari-Mortti nujertaa epäröimättä jokaisen sinua kohtaavan uhan :333


Ilmeisesti hän on jo asettunut takaisin kaupunkilaisbörheäksi? :3 Profiilikuvassa hän ainakin pötköttelee jälleen erittäin edustavana ja häntä tavanomaisella tyylikkäällä kierteellä :333 Ja nostaa päätä kuin valpas Vahtimortti ainakin ;3

31.10.2020 13:50:30
#404796 [+-] Piilota Suosittele

>>404487

Olen vaativa! Ja assertiivinen börh! >:3


Vivamort :3.0, nyt entistä assertiivisempana ja ennennäkemättömän börheänä ;333

Palataksemme peruskysymysten äärelle: mitä kissa sanoo? ;3

[ 11 viestiä | ]