Tuoksukynttilä Tuoksukynttilä
Unelmajobi Unelmajobi
Satiiria by Pawel Kuczynski Satiiria by Pawel Kuczynski
Gluteeniton classic Gluteeniton classic
Jahas, tää Tingle juippi onkin aika erikoinen kaveri Jahas, tää Tingle juippi onkin aika erikoinen kaveri
Laskeutui pehmeästi päälleen Laskeutui pehmeästi päälleen
hunaja loppu metsästä hunaja loppu metsästä
hetkinen hetkinen
When she changes her bio to single When she changes her bio to single
Karvinen ja börhinen Karvinen ja börhinen
Ei jaksa keksiä otsikoita 88 Ei jaksa keksiä otsikoita 88
you drink we take pictures you drink we take pictures
Hieno kello Hieno kello
ei loppuusa paha ollu tuo surströmming ei loppuusa paha ollu tuo surströmming
Poliisihevonen syrji vammaista Poliisihevonen syrji vammaista
Olet herkullinen leipä honey Olet herkullinen leipä honey
Juhlat. Juhlat.
Hääyö. Hääyö.
Murkun vaellus Murkun vaellus
*teleports behind you* *teleports behind you*
Koiran ja ketun ystävyys Koiran ja ketun ystävyys
Räntäpömpytin Räntäpömpytin
Kissaihmiset... Kissaihmiset...
Pöllö ja pillu Pöllö ja pillu
 714 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 23.10.2020 01:14:55
[ + 5 - | ]

A very happy wolf


iloinen

(22)  · 

susi

(44)  · 

börh

(1050)
23.10.2020 01:31:18
#401580 [+-] Piilota Suosittele

>>401579

Niin just, typerää provosoida punaisella päähineellä. Sillä isoäidilläkin varmaan joku pinkki pitsihörhelö yömyssynä, vähemmästäkin herää alkukantainen saalistusvietti >:3

23.10.2020 01:39:01 | 01:39:32
#401584 [+-] Piilota Suosittele

>>401583

En tiedä, muistan vain että putosi mahansa painosta kaivoon, koska kusipää homo metsästäjä oli korvannut mahan sisältönä olleet huumonit kivillä ;____; En kyllä tiä millaiset anestesiat oli käytössä ettei herännyt kun mahaa leikeltiin...

23.10.2020 01:52:53 | 01:53:21
#401592 [+-] Piilota Suosittele

>>401583

Niin on mulla joku hämärä, sopivasti Luolasto-henkinen, käsitys että susi olis vertauskuvannut seksuaalista saalistajaa, jollaisista varoittamisessa piilee se opettavuus.

23.10.2020 03:31:33
#401616 [+-] Piilota Suosittele

Sudet ja ketut on keskimäärin kivoja kavereita, kun ne ovat domestikoituja. En ymmärrä vihaa kumpiakaan kohtaan, mutta toki ymmärrän sen, että jos pihapiirissä alkaa kumpiakaan pyörimään syöden lemmikkejää tai hyötyeläimiä, niin sitten pelotellaan ne muualle. En ymmärrä sitä, että kettuja ammutaan omiin pesäkoloihinsa sen vuoksi, että ovat kettuja. Nehän pitävät hiiret ja rotat kurissa. Toki sinne katoaa muutama vapaana juokseva kissa maaseudulla jos annetaan mirrien juoksennella vapaana välittämättä tuon vitun taivaallista lemmikkien elämästä.

Puhumattakaan siitä, että mennään tarkoituksella susi/ilves-alueelle ja annetaan piskien juosta vapaana metsässä ja sitten ruvetaan huutamaan hoosiannaa siitä, että ne käyvät "lemmikkien" kimppuun. Se, että vasta ruvettiin syyttämään metsästyskoiran kimppuun käyneen suden ampunutta metsästäjää on järjetöntä. Se kuitenkin on ihan vitun omaa typeryyrrä, jos vie oman "lemmikin" petoeläimiä omaavalle alueelle.

Pitäkää ne vitun kissat ja koirat omassa pihassa. Jos sinne tulee vaikka ilves syömään niitä niin ampukaa se. Jos menette puudelien kanssa pöpelikköön jahtaamaan haulikon kanssa ties mitä, niin se on ihan oma valinta. Siinä voi käydä koiralle huonosti ja se on hyväksyttävä. Jos ite saisin päättää, niin jokkainen elläimiä apunaan käyttävä mettästäjä ammuttais saman tien.

[ 11 viestiä | ]