Kirveellä päähän niin säästyy luodit Kirveellä päähän niin säästyy luodit
lopeta sotiminen lopeta sotiminen
tähän se kulminoituu tähän se kulminoituu
Look into my eyes Look into my eyes
Are you winning son? Are you winning son?
Putin vihaa homoja ja transuja! Putin vihaa homoja ja transuja!
Pormestareissa on eroja.. Pormestareissa on eroja..
valukoira valukoira
Natseista puhdistaja.. Natseista puhdistaja..
Autoilija ja pommisade Autoilija ja pommisade
Nelioviset autot eivät ole sporttisia...eiku... Nelioviset autot eivät ole sporttisia...eiku...
hyvästi korona hyvästi korona
Pikku Putiina. Pikku Putiina.
The Birthday - Stupid (2006) The Birthday - Stupid (2006)
Muutama Putin. Muutama Putin.
haters gonna hate haters gonna hate
Ryyppäämään Ryyppäämään
Elon Musk kieltäytyy boikotoimasta Venäjää Elon Musk kieltäytyy boikotoimasta Venäjää
Ryssä Ryssä
Meemit. Meemit.
tulen pierentää tulen pierentää
Ussr returns Ussr returns
Doge ist golden leikkaus fo'sho Doge ist golden leikkaus fo'sho
Minä ja ikiaikaiset foorumit Minä ja ikiaikaiset foorumit
 1 166 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 10.10.2020 00:12:39
[ + 12 | ]

Kuvakommentti

[48524] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [1019x1280] [] []
tiedosto.jpg

kuvakommentti

(291)  · 

aku ankka

(269)  · 

en muista

 · 

en

(17)  · 

muista

 · 

kerro

10.10.2020 19:33:01 | 19:33:57
#398170 [+1] Piilota Suosittele

Paavo Väyrynen ja Urpo Leppänen saivat kuolemantuomion. Valittavana oli kolme vaihtoehtoa : hirttäminen,giljotiini ja sähkötuoli.
Arvottiin ensimmäinen teloitettava, ja arpa lankesi Urpolle. Urpo aprikoi : "Hirttämisestä en pidä, giljotiini on niin veristä, että minä otan sähkötuolin."

Urpo vietiin sähkötuoliin, ja pyöveli käänsi kahvasta virran päälle. Mitään ei tapahtunut, sähkötuoli oli rikki.

Koska kuolemantuomio voidaan panna täytäntöön vain kerran, Urpo pääsi vapaaksi.
Paavoa tuotiin jo sisään, ja ohikulkiessa Urpo kuiskasi Paavolle :"Sähkötuoli on rikki."

Paavo sai nyt valita teloitustavan , ja Paavo sanoi :" Minäkään en pidä hirttämisestä, ja kun sähkötuolikin on kuulemma rikki , niin minä otan sen giljotiinin ."

[ 8 viestiä | ]