Joulukalenteri 2024 - Luukku 8 Joulukalenteri 2024 - Luukku 8
Daffy duck Daffy duck
tulin kurkistelemaan tulin kurkistelemaan
Kylvyssä Kylvyssä
Baarin jälkeen mailma keinuu Baarin jälkeen mailma keinuu
Panomies Panomies
Kala Kala
Jonkun homon mökki Jonkun homon mökki
Riisikari Riisikari
Hehe :D Hehe :D
rööki apu rööki apu
Olutta kiitos Olutta kiitos
Olikohan ihan fiksusti tehty? Olikohan ihan fiksusti tehty?
greta who greta who
Harlan Ellison Katselee 62 Harlan Ellison Katselee 62
lasten koulutus lasten koulutus
Imuri Imuri
onkohan hyvä nukkua onkohan hyvä nukkua
heviä heviä
somalilla oli huono olo somalilla oli huono olo
Intian kansallislaulu Intian kansallislaulu
carrie imee kyrpää carrie imee kyrpää
WW3 WW3
helsinki ilman natseja helsinki ilman natseja
 823 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 08.10.2020 18:19:03
[ + 5 | ]

Ei oo kissatkaan niinkuin ennen!

[48483] [0.jpg] [0.05 MB] [720x599] [] []
0.jpg

kissa

(5203)  · 

cat

(106)  · 

keskiaika

(14)  · 

middle-ages

08.10.2020 18:55:15
#397252 [+-] Piilota Suosittele

Aina kun näen kissan seisovan tai kävelevän takajaloillaan, tekee mieli hakea raamattu, iso risti, vihkivettä, Nokian kumisaapas ja karkoittaa demoni kissasta.

Vanhempana olen entistä vähemmän alkanut pitämään häröistä kissoista. Rauhalliset, seuralliset ja pitkälti koiramaiset kissat ovat mukavia, vaikka allerginen kissoille olenkin.

08.10.2020 19:07:13
#397260 [+-] Piilota Suosittele

>>397253
En, mutta jos olet kiltisti, voin sanoittaa norjalaista kurkkumetallia vetelevän bändisi seuraavalle levylle parit kappaleet.

Sitä odotellessa, kuuntele ja katsele vähän niitä demonisia rituaaleja. Kissa puuttuu. Tällä kertaa.

08.10.2020 19:12:15
#397265 [+-] Piilota Suosittele

>>397260
Saatananpalvonta on siitä hassua, että voidakseen palvoa Saatanaa, tulee olla uskovainen juutalainen, kristitty tai muslimi. Ilmeisesti jehova tai mormonikin käy.
Muissa uskonnoissa kun ei moista vastapoolia edes tunneta :)

08.10.2020 19:24:33
#397276 [+-] Piilota Suosittele

>>397271
On toki. Kuitenkin pääosassa monijumalaisia uskontoja ne samat jumalat ovat sekä hyviä että pahoja ja ihmisen omat teot vaikuttavat siihen, miten ne jumalat häntä kohtelevat.
Pelastus ei siis löydy uskosta, vaan nimenomaan teoista.

Hyvin useissa kristityissä suuntauksissa, kuten myös käsittääkseni juutalaisuuden ja islamin monissa suuntauksissa, saat sinänsä tehdä mitä lystäät, kunhan muistat katua ja rukoilla ja uskoa. Eipä ole ihme, että nuo ovat niin menestyneitä, ei tarvi pahemmin moraalista ja etiikasta välittää.

08.10.2020 22:42:23 | 22:48:58
#397358 [+-] Piilota Suosittele

>>397351

Börhmaste.

Edit: aika-avaruuskudelma taittuu itseensä kuin kissanhäntä höbönassun suuhun. Oi Ouroboros olisitpa ollut näkemässä uuden BörhÖrokin!

[ 15 viestiä | ]