Sääksi Sääksi
Kierteellä Kierteellä
Ilotulitus Ilotulitus
Dr Pepper Dr Pepper
Nainen minun makuun, osa 2 Nainen minun makuun, osa 2
Saunassa. Saunassa.
Combo. Combo.
Antibiootti. Antibiootti.
Oppia ikä kaikki. Oppia ikä kaikki.
Sika Sika
Bileet Bileet
Master Kjeh Master Kjeh
Todellista rakkautta Todellista rakkautta
Jenkit on tymii Jenkit on tymii
Koriste Koriste
Eskalaatio Eskalaatio
Lukemista Lukemista
Naiset Naiset
Syy miksi Suomessa ei ole muovipussiongelmaa Syy miksi Suomessa ei ole muovipussiongelmaa
supermahtiteos.png supermahtiteos.png
Where is your God now?! >:3 Where is your God now?! >:3
There's a new bacon in town There's a new bacon in town
Mmmm..... Mmmm.....
Gloucesterin katedraalin käytävä Gloucesterin katedraalin käytävä
 1 025 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.68 MB, 1 tiedosto, 12.09.2020 01:30:39
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 12.09.2020.
👑 Katsotuin 12.09.2020.

Kännimätöt

[47520] [20200912_012939.jpg] [1.68 MB] [2560x1440] [] []
20200912_012939.jpg

nakit

(8)  · 

ranut

12.09.2020 04:46:01
#387225 [+1] Piilota Suosittele

>>387099
Turpa kiinni hyi-kommenteinesi!

Arvio:
Ranskalaiset eivät tarpeeksi kypsiä, nakit voisivat olla myös kokonaisia, mutta jos tossa on tarpeeksi suolaa 3,5/5 krapulasafka. Menee 20-30min valmistaa.

12.09.2020 08:01:48
#387261 [+1] Piilota Suosittele

>>387232
söin tänää kaurapuuroo mihi vedin muskottipähkinäää, kurkumaa, mustapippurii, kanelii, kaakaoo, kardemummaa, sokerii, suolaa ja hunajaa

Oletko kenties homo, vai vain erityisen fiini ja itserakas, eli homo?

12.09.2020 19:51:26 | 09:19:38
#387531 [+-] Piilota Suosittele

>>387293
siis hesan ranskikset on jotin noon outoa. aivan ku ois tehty sellasesta taikinasta ja sitten puristettu kokoon. Ainoat oikeesti hyvä ranskikset on ollu Himangalla jollaki pikku grillillä ja SBC drmslls. Sitten ABC alko leikkiin lankkipottujen kans ja metsään meni. Himangalla en oo pysähtyny hetkeen...

13.09.2020 01:34:09
#387634 [+-] Piilota Suosittele

387349

Raakaa sipulisilppua päälle

🤢

>>387290
>>387293
>>387531
Ranskisten valmistamisessa salaisuus on se, että et noudata niitä ohjeita jotka ovat jonkun sadistin kirjoittamia. 225°C 20min jos uuni on kylmä, ei kiertoilmaa pielle tai palavat, sitten suolataan reilusti koska tässä vaiheessa ne ovat vielä koostumukseltaan toukkia, käännellään niitä vähän ympäri, ja toiset 20-15min.

Saatte niistä rapeita näin. Veljeni oli kokki.

13.09.2020 02:30:30
#387666 [+-] Piilota Suosittele

387643

Tän takii

Mä pitäisin sun miestä enemmän esteenä.

Lupaan kuitenkin lähettää seuraavasta hienosta ateriasta kuvasarjan. Kotiloistahan mä jo lähetin.

[ 15 viestiä | ]