pysy siinä jeesus pysy siinä jeesus
Opiskelen Sukupuolitutkimuksen maisteriksi Opiskelen Sukupuolitutkimuksen maisteriksi
Timppa lähtee Timppa lähtee
Ei se itsestään nouse Ei se itsestään nouse
Valitintti Valitintti
Tulkaa mua päin Tulkaa mua päin
Thaikut Thaikut
Kelaus aika Kelaus aika
Kaikki paikallaan Kaikki paikallaan
Työergonomia Työergonomia
Näin menee Näin menee
Nimeni on Hämmentynyt Nimeni on Hämmentynyt
Vaihtokauppa Vaihtokauppa
Vapauden peitto Vapauden peitto
Ihan pakko kertoo Ihan pakko kertoo
Naama tonne Naama tonne
Laita insinööri suunnittelemaan taloa-Lopputulos Laita insinööri suunnittelemaan taloa-Lopputulos
Luolastolainen poistuu huoneestaan Luolastolainen poistuu huoneestaan
Joka pojan mielessä Joka pojan mielessä
Pekka Pouta ja ystävät Pekka Pouta ja ystävät
Housut Housut
Wemmu Wemmu
Big Smoke Big Smoke
Rälläkkä on virallisesti kulmahiomakone Rälläkkä on virallisesti kulmahiomakone
 911 näyttökertaa, 9 viestiä, 3 MB, 1 tiedosto, 31.08.2020 20:06:48
[ + 6 | ]

tästä maksaisin yle veroa

[47134] [91066.mp4] [3 MB] [853x480] [41.71s] [] []

show

(8)  · 

paini

(32)  · 

yle

(122)  · 

läimäys

31.08.2020 20:16:55
#382171 [+-] Piilota Suosittele

Tässä hakataan suomalaisten alitajuntaan että valkoinen mies on paha ja sillä verukkeella voi ottaa lisää mamuja.


Perus yle.

01.09.2020 08:09:02
#382326 [+-] Piilota Suosittele

>>382186

Tottakai. Silloin kun sain tukkapöllyä, niin äiteehän repi niin että hiukset lähti päästä. Vai vetikö? Sitten suurempaan kysymykseen: Teinkö enää sitä samaa kuin ennen tukkapöllyä? No en.

01.09.2020 10:12:24
#382339 [+-] Piilota Suosittele

>>382196 >>382326
No lapsi on aikuiseen nähden aika alisteisessa asemassa ja voima voi olla suhteessa aika rajuaki. Joillaki aikuisilla se rankaiseminen vaan menee ikävä kyllä överiksi.

Toki väkivallan uhka sai jo pienenä ajattelemaan kannattaako haistattaa vittua naapurin talkkarille tai heitää kaverin isosiskoa lumipallola...

01.09.2020 10:28:34
#382340 [+-] Piilota Suosittele

Yleensä, jos ei osaa keskustella ja/tai hoitaa asioita kunnioittavasti, niin käytetään väkivaltaa.

Kuinka moni oppii kasvattamaan lapsiaan lyömällä, koska niin tekivät myös vanhempansa?
Kuinka moni saa traumoja lapsena kokemastaan väkivallasta?
Kuinka moni on halunnut huomiota, mutta saaneet väkivaltaa?

Moni lapsi on yllättävän älykäs ja ottaa opikseen, kun osaa puhua heidän kanssaan.
Ja jos ei älyä niin silloin voi olla jossain muussa asiassa vikaa eikä se parane lyömällä.

Lisäksi pitää muistaa, että lapset ovat lapsia.

Olen saanut lapsena piiskaa, tukkapöllyä jne. ja ne eivät tehneet minusta parempaa ihmistä, tosin järkevä puhe on toiminut paljon parempana esimerkkinä ja auktoriteettina.

Jos ei hakkaa lapsiaan, niin se ei tarkoita etteikö välittäisi heistä ja voisi asettaa rajoja.

01.09.2020 11:59:12
#382351 [+-] Piilota Suosittele

>>382340

Samaa henkistä väkivaltaa on ihmiselle, joka saa kenkää. Ei pätkääkään ymärrystä kuinka paljon hallaa se tekee kun lätkäistään norsunluutornista karenssi 3kk päälle. Penniäkään et saa muualtakaan.

Väkivaltaa se on ja semmoista mikä ajaa sitten myös mahdollisesti rikolliselle polulle jos ei tilanne selviä.

[ 9 viestiä | ]