>>380446 Alkaa droonit lentämään, Jason Bournet aktivoidaan, NSA palkkaa lisää henkilökuntaa, Homeland Security tekee satunnaisiskuja hevosfarmeille...
>>380577 Ei hitto, saksalaisten kanssa pitää tehdä liikaa töitä. Ovat vähän ylimielisiä ja taipumattomia. Lisäksi ovat ylpeitä dokumentaatiostaan ja sanovat aina, että kaikki on siellä. Mutta loppupeleissä siellä on virheitä ja puutteita.
Mutta koska Saksa on hieno maa, niin (Kaakaotipu tosin on Sveitsistä)
[
9 viestiä
|
]
⭰
Mätisäkki pääsee liikkumaan.
usan kosto
Maailman paras maa amerikka vs muita
nippon kazauwa
Usassa saa pidättää kenet vaan kadulla
Jenkit
Kuka haluaa ilmaisia usan kansalaisia?
Lihava nainen
Lisää itkua ja parkua
huthit haastaa riitaa
halpatyövoimaa
Anglomaailman iloinen perhe
Yhdysvaltojen öljysodat
Juna tulee
Mup da doo didda
Veitikka tuli takaisin
'merica
Kiinassa ei ole valemediaa
Toinen maailmansota
Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA