Näppäimistö se tämäkin Näppäimistö se tämäkin
Kateellinen toisten puolesta uhriutuja hyökkäsi Kateellinen toisten puolesta uhriutuja hyökkäsi
Best McDonalds ever Best McDonalds ever
tömmöstä tömmöstä
Vihreä populismi käy kalliiksi Suomelle Vihreä populismi käy kalliiksi Suomelle
amerikkalainen unelma amerikkalainen unelma
Bueno... Bueno...
miten meni niiku omasta mielestä miten meni niiku omasta mielestä
jonnet ja jore dyykkaa jonnet ja jore dyykkaa
Pylly Pylly
Ette kuunnelleet Ette kuunnelleet
WC harjattu makkara keitto WC harjattu makkara keitto
Hölskyy Hölskyy
TOTO YO TATA TOTO YO TATA
Likolahe hunks Likolahe hunks
Jackass Jackass
mitähän tyttö mahtaa miettiä? mitähän tyttö mahtaa miettiä?
Ööö Ööö
Joka kerta. Joka kerta.
suviseuralainen kutsuu luolaston väkeä suviseuralainen kutsuu luolaston väkeä
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa
Branch managers Branch managers
firman koulutus loma firman koulutus loma
 739 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 27.08.2020 08:27:49
[ + 2 | ]

Kissaperhe 2

[46994] [Kissaperhe 2] [0.00s]

hali

(25)  · 

kissanpentu

(294)  · 

sokea

(23)  · 

börh

(1050)
27.08.2020 10:41:04
#380174 [+-] Piilota Suosittele

>>380164

Niin börheitä kuin tuollaiset pikkurakkaat ovatkin, niin silti tasapainoinen hatunnosto ihmisille jotka jaksavat pyydystellä katubörheitä ja hoitaa snibeti snabit kuntoon, vaikka jokainen yksilö ei kesyynnykään siinä määrin että suostuisi jäämään asumaan huumonien kanssa :3

Harmittaa kun ihmiset ei usein huolehdi asiasta, ja sit on vielä näitä myyttejä että ei naarasta voi steriloida jos ei ole ollut ainakin yhdet pennut.

27.08.2020 10:50:22 | 10:55:35
#380176 [+-] Piilota Suosittele

>>380174

Ylimääräinen lisääntyminen on epäbörheää. Bitäisin kyllä kaikki nuo ballerot, vaikka saattaisinkin poistattaa niiltä kohdut ja ballerot ;3

27.08.2020 10:52:43 | 10:55:36
#380178 [+-] Piilota Suosittele

>>380176

Niin börheä kuin Mortti onkin, niin silti huojentavaa että ikinä ei ole syntynyt yhtään lisä-Morttia, ja vielä ties missä olosuhteissa :< Kaikille ei löydy yhtä innokasta pelastajaa kuin Vivikselle aikoinaan ;___; ;3

Ota vain lisäballeroita kun mielesi kuitenkin tekee :3 Mortti saattaa kyllä ensijärkytykseltään hypätä autoon ja ajaa takaisin maalle >:3 Mutta kyllä hän sopeutuu ja kaverustuu ;3

27.08.2020 12:34:28 | 12:34:50
#380204 [+-] Piilota Suosittele

>>380203

Voi biene haugotteleva bendele :333

Vivis ymmärtää kaveruuden ja sen että toinen on vielä pikkuisempi :3 Isoa huumonia voi joskus aina vähän maistella, mutta sekin tapahtuu ystävällisesti ;3 :p

[ 16 viestiä | ]