Enemmän parempaa suvaitsevaisuutta Enemmän parempaa suvaitsevaisuutta
Miksi meillä ei ole pandemiaa Miksi meillä ei ole pandemiaa
Persuilijat Persuilijat
Ihana nainen Ihana nainen
Vihreää idiotismia. Vihreää idiotismia.
tarkka-ampuja tarkka-ampuja
nyt on aika harjata nyt on aika harjata
Hapsi :D Hapsi :D
suez suez
Totuus persujen välikysymyksestä Totuus persujen välikysymyksestä
kannatus kannatus
lena kelly lena kelly
Onko ihana nainen? Onko ihana nainen?
servattu servattu
urheiluministeri urheiluministeri
varmaan joku koodi varmaan joku koodi
sulje nopee sulje nopee
hapsi_ ja Tyhmä-Antero hapsi_ ja Tyhmä-Antero
Skeittaava börh Skeittaava börh
vähän vaihtuu vähän vaihtuu
supernänni supernänni
teslakuljettaja teslakuljettaja
HEHEhe :D HEHEhe :D
Tallan kahvipsykoosi Tallan kahvipsykoosi
 739 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 27.08.2020 08:27:49
[ + 2 | ]

Kissaperhe 2

[46994] [Kissaperhe 2] [0.00s]

hali

(25)  · 

kissanpentu

(294)  · 

sokea

(23)  · 

börh

(1050)
27.08.2020 10:41:04
#380174 [+-] Piilota Suosittele

>>380164

Niin börheitä kuin tuollaiset pikkurakkaat ovatkin, niin silti tasapainoinen hatunnosto ihmisille jotka jaksavat pyydystellä katubörheitä ja hoitaa snibeti snabit kuntoon, vaikka jokainen yksilö ei kesyynnykään siinä määrin että suostuisi jäämään asumaan huumonien kanssa :3

Harmittaa kun ihmiset ei usein huolehdi asiasta, ja sit on vielä näitä myyttejä että ei naarasta voi steriloida jos ei ole ollut ainakin yhdet pennut.

27.08.2020 10:50:22 | 10:55:35
#380176 [+-] Piilota Suosittele

>>380174

Ylimääräinen lisääntyminen on epäbörheää. Bitäisin kyllä kaikki nuo ballerot, vaikka saattaisinkin poistattaa niiltä kohdut ja ballerot ;3

27.08.2020 10:52:43 | 10:55:36
#380178 [+-] Piilota Suosittele

>>380176

Niin börheä kuin Mortti onkin, niin silti huojentavaa että ikinä ei ole syntynyt yhtään lisä-Morttia, ja vielä ties missä olosuhteissa :< Kaikille ei löydy yhtä innokasta pelastajaa kuin Vivikselle aikoinaan ;___; ;3

Ota vain lisäballeroita kun mielesi kuitenkin tekee :3 Mortti saattaa kyllä ensijärkytykseltään hypätä autoon ja ajaa takaisin maalle >:3 Mutta kyllä hän sopeutuu ja kaverustuu ;3

27.08.2020 12:34:28 | 12:34:50
#380204 [+-] Piilota Suosittele

>>380203

Voi biene haugotteleva bendele :333

Vivis ymmärtää kaveruuden ja sen että toinen on vielä pikkuisempi :3 Isoa huumonia voi joskus aina vähän maistella, mutta sekin tapahtuu ystävällisesti ;3 :p

[ 16 viestiä | ]