PeliLogiikka - Tomb Raider [1996] PeliLogiikka - Tomb Raider [1996]
noeeeeeeee noeeeeeeee
Heppa syö Heppa syö
Varusvaihto Varusvaihto
Rappuralli Rappuralli
Viiksekkäät kamut Viiksekkäät kamut
Ikiliikkuja Ikiliikkuja
Miten trump näkee maailman Miten trump näkee maailman
oispa perustulo oispa perustulo
perus anime perus anime
Valapäivä Valapäivä
Billy palaa Kantosta jakamaan Homontain iloja Billy palaa Kantosta jakamaan Homontain iloja
Ganstat (tai sitten tää on joku muu juttu josta en halua tietää) Ganstat (tai sitten tää on joku muu juttu josta en halua tietää)
Valmistaudu kohtaamaan koirosi >:3 Valmistaudu kohtaamaan koirosi >:3
Brushie brushie :3 Brushie brushie :3
Vielä yks vuoro/km Vielä yks vuoro/km
vanmapyyri vanmapyyri
Glom ! Glom !
läps läps :3 läps läps :3
nerf this nerf this
kjeh kjeh kjeh kjeh
Ihmisiltä ei saa olla missään rauhassa Ihmisiltä ei saa olla missään rauhassa
Turppi Intissä Turppi Intissä
Kommandant Katze Kommandant Katze
 886 näyttökertaa, 4 viestiä, 11.86 MB, 6 tiedostoa, 15.08.2020 14:55:36
[ + 0 | ]

Kokki kolmoset

[46480] [tiedosto-1.gif] [0.32 MB] [340x210] [] []
tiedosto-1.gif
[46479] [tiedosto-2.gif] [2.91 MB] [347x347] [] []
tiedosto-2.gif
[46478] [tiedosto-3.gif] [0.89 MB] [400x299] [] []
tiedosto-3.gif
[46477] [tiedosto-4.gif] [3.94 MB] [498x280] [] []
tiedosto-4.gif
[46476] [tiedosto-5.gif] [0.56 MB] [296x200] [] []
tiedosto-5.gif
[46475] [tiedosto-6.gif] [3.24 MB] [480x268] [] []
tiedosto-6.gif

pizza

(167)  · 

keittiö

(39)  · 

fail

(95)
15.08.2020 15:25:27
#374954 [+-] Piilota Suosittele

Toisessa pelkää rasvaroiskeita ja työntää naaman kiinni kattilaan, viimeinen on vaan Viherahon kokkikoulun kasvatti...

15.08.2020 20:26:48
#375061 [+1] Piilota Suosittele

>>374954 Voi YRrrJÖöö... Pasin paskasessa keittiössä tapahtunutta: "Kattilaan kiehumaan kalapuikot ranskalaisilla, vähän perunasipuli sekotusta, makarylliä ja noita viimeviikolla roskiksesta löytyneitä lihapullia. Nää vähän tuoksuu huonolle, mutta eiköhän ne vitun pöpöt kuole keitettäessä. Testataas samalla tota lahjotuksena rontille tullutta koiranmakkaraa. Joo hyvää tää on."

[ 4 viestiä | ]