Lord of Vietnam Lord of Vietnam
kuuma fillari kuuma fillari
Moderaattorit joulutunnelmissa ;D Moderaattorit joulutunnelmissa ;D
Niilo22 - Kuka keksi paasauksen Niilo22 - Kuka keksi paasauksen
hampaiden harjausta hampaiden harjausta
psyyke lauantaina psyyke lauantaina
börh :3 börh :3
näin lähtee ottoautomaatti näin lähtee ottoautomaatti
tytti tytti
rauhan uskonto saapui australiaan (rip rapunaama) rauhan uskonto saapui australiaan (rip rapunaama)
painonvartija :D painonvartija :D
avausnappi avausnappi
perhepalaveri perhepalaveri
Asioin kelassa Asioin kelassa
psyyke lauantaina psyyke lauantaina
Pasi ei ole vasemmistolainen :D Pasi ei ole vasemmistolainen :D
insane stunt bonus insane stunt bonus
Kinkku on uunissa Kinkku on uunissa
näin käsittelet apustajaa näin käsittelet apustajaa
niksipirkka niksipirkka
linuxkissa linuxkissa
robottien kapina robottien kapina
Joulutisut Joulutisut
Tissit Tissit
 889 näyttökertaa, 4 viestiä, 11.86 MB, 6 tiedostoa, 15.08.2020 14:55:36
[ + 0 | ]

Kokki kolmoset

[46480] [tiedosto-1.gif] [0.32 MB] [340x210] [] []
tiedosto-1.gif
[46479] [tiedosto-2.gif] [2.91 MB] [347x347] [] []
tiedosto-2.gif
[46478] [tiedosto-3.gif] [0.89 MB] [400x299] [] []
tiedosto-3.gif
[46477] [tiedosto-4.gif] [3.94 MB] [498x280] [] []
tiedosto-4.gif
[46476] [tiedosto-5.gif] [0.56 MB] [296x200] [] []
tiedosto-5.gif
[46475] [tiedosto-6.gif] [3.24 MB] [480x268] [] []
tiedosto-6.gif

pizza

(167)  · 

keittiö

(39)  · 

fail

(95)
15.08.2020 15:25:27
#374954 [+-] Piilota Suosittele

Toisessa pelkää rasvaroiskeita ja työntää naaman kiinni kattilaan, viimeinen on vaan Viherahon kokkikoulun kasvatti...

15.08.2020 20:26:48
#375061 [+1] Piilota Suosittele

>>374954 Voi YRrrJÖöö... Pasin paskasessa keittiössä tapahtunutta: "Kattilaan kiehumaan kalapuikot ranskalaisilla, vähän perunasipuli sekotusta, makarylliä ja noita viimeviikolla roskiksesta löytyneitä lihapullia. Nää vähän tuoksuu huonolle, mutta eiköhän ne vitun pöpöt kuole keitettäessä. Testataas samalla tota lahjotuksena rontille tullutta koiranmakkaraa. Joo hyvää tää on."

[ 4 viestiä | ]