Zyskowicz Zyskowicz
Näin otetaan kantaa politiikkaan Näin otetaan kantaa politiikkaan
Soluttautuja Soluttautuja
Ei naama jäädy enää Ei naama jäädy enää
ebin :DDD ebin :DDD
Typerä nainen Typerä nainen
Linna Linna
Venäjä on... Venäjä on...
Aivot eivät ymmärrä sanaa ei. Surkea terapeutti >:3 Aivot eivät ymmärrä sanaa ei. Surkea terapeutti >:3
Rumia jorailee Rumia jorailee
Huikea taikatemppu Huikea taikatemppu
Kimi Kimi
Shake shake Shake shake
Niiloa vituttaa Niiloa vituttaa
Hei hei lapset... Hei hei lapset...
Takaisin keittiöön Takaisin keittiöön
Suomalaisten suojelusjumala Suomalaisten suojelusjumala
Hoi sie vaihda mersuu Hoi sie vaihda mersuu
Mitä teet? Mitä teet?
phone and shotgun3.png phone and shotgun3.png
Itä juttuja 2 Itä juttuja 2
sniff.jpg sniff.jpg
Pieni ja kiukkuinen mies Pieni ja kiukkuinen mies
Sai pallon munilleen Sai pallon munilleen
 854 näyttökertaa, 13 viestiä, 4.42 MB, 1 tiedosto, 11.08.2020 20:59:49
[ + 5 | ]

Luolaston käyttäjien jääkaapit

[46278] [20200811_205656.jpg] [4.42 MB] [3389x2598] [] []
20200811_205656.jpg

11.08.2020 22:01:07
#373692 [+-] Piilota Suosittele

Vihanneslaatikossa alkoholit :'D meillä samat, mut sentään ees rekvisiitan vuoksi puolikas paprika, kurkku ja muutama porkkana sekä sipulia.

Mutta oikeestaan ahdistaa eniten toi väärin päin aukeava jääkaappi.

11.08.2020 22:21:56 | 22:23:38
#373702 [+-] Piilota Suosittele

>>373651
Tämä oli tarkoitukseni juuri 22evill ;)

>>373666
Ei ollut.

>>373668
Tuli käytyä kaupassa, parikin kertaa... aina tarttui jotain makosaa mukaan. Viimeisimmällä kerralla kävin ostamassa tupakkia... ja olutta.

>>373692
Tulin juuri eilettäin kotio, joten mitään ylimääräistä hetelmää ja/tai vi hannesta ei ollut talossa. Tein entisistä poropottulaatikon.
Se aukeaa juuri oikein että voi torjua metrimortin hyökkäykset olohuoneesta ;3

>>373670
Juurikin näin. =D

11.08.2020 22:31:05 | 22:31:40
#373709 [+-] Piilota Suosittele

>>373702

Bendeleen suklaat siellä, tässä kun toinen on pudottamassa painoa >:3

torjua metrimortin hyökkäykset

Sehän nähdään! Mahdollisesti olen oppinut uusia niksejä villibörhkauteni aikana ;333

[ 13 viestiä | ]