Vois äänestää Vois äänestää
Viimeinen vaalikuva. Viimeinen vaalikuva.
Politiikkanappula osa 776 Politiikkanappula osa 776
Puolueet. Puolueet.
Getting rid of u Getting rid of u
Obama Obama
Kyllä lähtee Kyllä lähtee
Kuntavaali-info persuille Kuntavaali-info persuille
ihana nainen ihana nainen
se olikin 850 euroa kuussa se olikin 850 euroa kuussa
Meat we eat. Blood we drink Meat we eat. Blood we drink
Leikki Leikki
Tasa-arvo postimerkit Tasa-arvo postimerkit
Kakku Kakku
Mikähän vamma Marialla on? Mikähän vamma Marialla on?
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
meillä taitaa olla sama suunta meillä taitaa olla sama suunta
Pari kuvaa vain Pari kuvaa vain
uli uli
Ihana nainen Ihana nainen
Aivopesu Aivopesu
Rippikuvat Rippikuvat
Star wars & Bean Star wars & Bean
Erilainen leffamaku Erilainen leffamaku
 963 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 29.07.2020 13:37:47
[ + 3 | ]

Persut on työväenpuolue

[45669] [FB_IMG_1596018975348.jpg] [0.12 MB] [750x634] [] []
FB_IMG_1596018975348.jpg

medieval

 · 

conservative

 · 

keskiaika

(14)  · 

konservatiivit

29.07.2020 13:55:42
#368894 [+2] Piilota Suosittele

Persut tekisi työläisten eteen yhdessä vaaikaudessa enemmän kuin demarit ja kommunistit koko historiansa aikana, mutta sellainen idea ei käy salaseurakansan pirtaan.

29.07.2020 17:40:02
#368966 [+2] Piilota Suosittele

>>368901 Kerro toki mitä mieltä olet tästä tulevasta veronmaksusiirrosto, jossa matalan verotuksen maiden budjettia paikataan korkean verotuksen maiden työläisten selkänahasta? Kyllä minua ainakin vituttaa työtätekevänä ihmisenä, että Espanjan Manolo maksaa vähemmän tuloveroa, omaisuusveroa, polttoaineveroa, kulutusveroja, asumiskustannuksia ja nauttii kevyempää sääntelyn eri asioissa kuin minä, silti kun heidän valtionsa on vuosien perseilyn jälkeen kusessa, se raha pelastamiseen otetaan minulta, ei Manololta, jolle on kevyen verotuksen ansiosta kertynyt reilusti enemmän varallisuutta kuin minulle. Mikäli se lappu allekirjoitetaan, takaan että demarit tullaan tuhoamaan työläisväestön toimesta.

29.07.2020 17:41:49
#368967 [+-] Piilota Suosittele

>>368966
Sinä et takaa yhtään mitään. Noin yleisesti ottaen olen EU:ta vastaan. Äänestinkin sitä vastaan silloin aikoinaan.
Sinä taas tuskin olit edes syntynyt.

29.07.2020 17:48:53
#368968 [+1] Piilota Suosittele

>>368967 Minä takaan.
Sinä taas tuskin olit edes syntynyt.

Tuosta sinä oletkin tunnettu tällä sivustolla, sinulla ei ole mistään tietoa vaan pelkästään oletuksia jotka esität puoliksi totena ja jotka ovat rajastaan vääriä.

29.07.2020 23:34:41
#369057 [+1] Piilota Suosittele

>>368979 Ja sinä porojen nussimisesta. Vai oliko se toisinpäin?
>>369049 Varmaankin siksi, että meidän korkeaverokertymä menee matalasta verotuksesta nauttivien hyväksi, jotta heidän ei tarvitse nostaa veroja. Sen lisäksi, että se on EU:n omia sopimuksia vastaan, se on myös moraalisesti väärin.

[ 14 viestiä | ]