Italian poliisit Italian poliisit
Sensuroimaton elon musk saapuminen Sensuroimaton elon musk saapuminen
Greta Thunberg Greta Thunberg
Nettikissan perjantai :D Nettikissan perjantai :D
Kokkelikaksikko Kokkelikaksikko
Tilasit kiinalaista Tilasit kiinalaista
Asiaa Asiaa
Ihana nainen Ihana nainen
Mättö ja palkka Mättö ja palkka
Vumpalouska seikkailee Vumpalouska seikkailee
Tumma haltia Tumma haltia
Hui kauhea Hui kauhea
tyttö ilman kullia hevosen kullilla tyttö ilman kullia hevosen kullilla
Metkutti :D Metkutti :D
Paljasti itsensä Paljasti itsensä
Osaakkonää ajaa Osaakkonää ajaa
Reissukoira Reissukoira
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
God bless america God bless america
kundi tlöytätä alien kundi tlöytätä alien
Perjantai Perjantai
Vaasan leipäbotti Vaasan leipäbotti
Kaikki pellejä Kaikki pellejä
Trumpinator Trumpinator
 963 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 29.07.2020 13:37:47
[ + 3 | ]

Persut on työväenpuolue

[45669] [FB_IMG_1596018975348.jpg] [0.12 MB] [750x634] [] []
FB_IMG_1596018975348.jpg

medieval

 · 

conservative

 · 

keskiaika

(14)  · 

konservatiivit

29.07.2020 13:55:42
#368894 [+2] Piilota Suosittele

Persut tekisi työläisten eteen yhdessä vaaikaudessa enemmän kuin demarit ja kommunistit koko historiansa aikana, mutta sellainen idea ei käy salaseurakansan pirtaan.

29.07.2020 17:40:02
#368966 [+2] Piilota Suosittele

>>368901 Kerro toki mitä mieltä olet tästä tulevasta veronmaksusiirrosto, jossa matalan verotuksen maiden budjettia paikataan korkean verotuksen maiden työläisten selkänahasta? Kyllä minua ainakin vituttaa työtätekevänä ihmisenä, että Espanjan Manolo maksaa vähemmän tuloveroa, omaisuusveroa, polttoaineveroa, kulutusveroja, asumiskustannuksia ja nauttii kevyempää sääntelyn eri asioissa kuin minä, silti kun heidän valtionsa on vuosien perseilyn jälkeen kusessa, se raha pelastamiseen otetaan minulta, ei Manololta, jolle on kevyen verotuksen ansiosta kertynyt reilusti enemmän varallisuutta kuin minulle. Mikäli se lappu allekirjoitetaan, takaan että demarit tullaan tuhoamaan työläisväestön toimesta.

29.07.2020 17:41:49
#368967 [+-] Piilota Suosittele

>>368966
Sinä et takaa yhtään mitään. Noin yleisesti ottaen olen EU:ta vastaan. Äänestinkin sitä vastaan silloin aikoinaan.
Sinä taas tuskin olit edes syntynyt.

29.07.2020 17:48:53
#368968 [+1] Piilota Suosittele

>>368967 Minä takaan.
Sinä taas tuskin olit edes syntynyt.

Tuosta sinä oletkin tunnettu tällä sivustolla, sinulla ei ole mistään tietoa vaan pelkästään oletuksia jotka esität puoliksi totena ja jotka ovat rajastaan vääriä.

29.07.2020 23:34:41
#369057 [+1] Piilota Suosittele

>>368979 Ja sinä porojen nussimisesta. Vai oliko se toisinpäin?
>>369049 Varmaankin siksi, että meidän korkeaverokertymä menee matalasta verotuksesta nauttivien hyväksi, jotta heidän ei tarvitse nostaa veroja. Sen lisäksi, että se on EU:n omia sopimuksia vastaan, se on myös moraalisesti väärin.

[ 14 viestiä | ]