Miten iphonen käyttäjää koijataan Miten iphonen käyttäjää koijataan
Kannabiksen piikittelijät Kannabiksen piikittelijät
Moi mun pitää mennä Moi mun pitää mennä
Turku on suomen persereikä Turku on suomen persereikä
James May laittaa härän peniksen suuhunsa James May laittaa härän peniksen suuhunsa
kumisuu kumisuu
Ei jaksa keksiä otsikoita 61 Ei jaksa keksiä otsikoita 61
Tyttöystävä tuli kans valmistujaisiin. Tyttöystävä tuli kans valmistujaisiin.
Sairas maailma Sairas maailma
Legot Legot
Jos taivas olisi olemassa Jos taivas olisi olemassa
Kitsune Mura - Kettukylä Kitsune Mura - Kettukylä
Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin
Maailman aikajana rikkoutui Maailman aikajana rikkoutui
Vitun jäyden Vitun jäyden
Iridescent Iridescent
luolaston käyttäjien pakastin altaat. luolaston käyttäjien pakastin altaat.
Turhia kuvia 7 Turhia kuvia 7
kapteeni haddock kapteeni haddock
Virgin vs. Chad Virgin vs. Chad
Niin riittämätöntä puumateriaalia ;__; Niin riittämätöntä puumateriaalia ;__;
mutsis pillu mutsis pillu
Mortti kotosalla ;___; Mortti kotosalla ;___;
Ilmais... halpaa karkkia Ilmais... halpaa karkkia
 962 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 29.07.2020 13:37:47
[ + 3 | ]

Persut on työväenpuolue

[45669] [FB_IMG_1596018975348.jpg] [0.12 MB] [750x634] [] []
FB_IMG_1596018975348.jpg

medieval

 · 

conservative

 · 

keskiaika

(14)  · 

konservatiivit

29.07.2020 13:55:42
#368894 [+2] Piilota Suosittele

Persut tekisi työläisten eteen yhdessä vaaikaudessa enemmän kuin demarit ja kommunistit koko historiansa aikana, mutta sellainen idea ei käy salaseurakansan pirtaan.

29.07.2020 17:40:02
#368966 [+2] Piilota Suosittele

>>368901 Kerro toki mitä mieltä olet tästä tulevasta veronmaksusiirrosto, jossa matalan verotuksen maiden budjettia paikataan korkean verotuksen maiden työläisten selkänahasta? Kyllä minua ainakin vituttaa työtätekevänä ihmisenä, että Espanjan Manolo maksaa vähemmän tuloveroa, omaisuusveroa, polttoaineveroa, kulutusveroja, asumiskustannuksia ja nauttii kevyempää sääntelyn eri asioissa kuin minä, silti kun heidän valtionsa on vuosien perseilyn jälkeen kusessa, se raha pelastamiseen otetaan minulta, ei Manololta, jolle on kevyen verotuksen ansiosta kertynyt reilusti enemmän varallisuutta kuin minulle. Mikäli se lappu allekirjoitetaan, takaan että demarit tullaan tuhoamaan työläisväestön toimesta.

29.07.2020 17:41:49
#368967 [+-] Piilota Suosittele

>>368966
Sinä et takaa yhtään mitään. Noin yleisesti ottaen olen EU:ta vastaan. Äänestinkin sitä vastaan silloin aikoinaan.
Sinä taas tuskin olit edes syntynyt.

29.07.2020 17:48:53
#368968 [+1] Piilota Suosittele

>>368967 Minä takaan.
Sinä taas tuskin olit edes syntynyt.

Tuosta sinä oletkin tunnettu tällä sivustolla, sinulla ei ole mistään tietoa vaan pelkästään oletuksia jotka esität puoliksi totena ja jotka ovat rajastaan vääriä.

29.07.2020 23:34:41
#369057 [+1] Piilota Suosittele

>>368979 Ja sinä porojen nussimisesta. Vai oliko se toisinpäin?
>>369049 Varmaankin siksi, että meidän korkeaverokertymä menee matalasta verotuksesta nauttivien hyväksi, jotta heidän ei tarvitse nostaa veroja. Sen lisäksi, että se on EU:n omia sopimuksia vastaan, se on myös moraalisesti väärin.

[ 14 viestiä | ]