Tämän takia haltijoita ei ole olemassa Tämän takia haltijoita ei ole olemassa
Tulinen pizza Tulinen pizza
Vihervassarin kalusto Vihervassarin kalusto
Nietzsche oli viisas mies Nietzsche oli viisas mies
Näiden salkkarinäyttelijöiden pitäis tehä pornoo Näiden salkkarinäyttelijöiden pitäis tehä pornoo
Ystävyysvaltiossa juhlitaan Ystävyysvaltiossa juhlitaan
Outo kissa Outo kissa
Jumalauta, nainen Jumalauta, nainen
Varoitustatuointi Varoitustatuointi
silmät sulaa silmät sulaa
Alkuaineet Alkuaineet
Just lobedi Just lobedi
Paint Joulukalenteri Luukku 5. Paint Joulukalenteri Luukku 5.
Veljeyddä Veljeyddä
donald suu donald suu
Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 4 Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 4
niin hyvää räkää niin hyvää räkää
TULTA! TULTA!
Trumpille terveisiä Trumpille terveisiä
''S'' stands for? ''S'' stands for?
Nailed it Nailed it
Suomi 200 vuotta Suomi 200 vuotta
Tulevan romanssin käryä ilmassa Tulevan romanssin käryä ilmassa
Paint-joulukalenterin 10. luukku: Britanniassa tapahtuu Paint-joulukalenterin 10. luukku: Britanniassa tapahtuu
 831 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto, 28.07.2020 17:22:03
[ + 6 - | ]

Bix Nood

[45640] [0.png] [0.36 MB] [1006x1120] [] []
0.png

bix nood

 · 

neekeri

(1401)
29.07.2020 09:01:47
#368850 [+1] Piilota Suosittele

PItääkö niiden huutaa vittu siihen puhelimeen? Kädet liikkuu samaa tahtii huudon kanssa. EI KUKAAN VITTU NÄE SITÄ SUN HUITOMISTA siellä toisessa päässä.

Ei kun huidon ihan siksi, että.... Oon enneki huitonu. Savannilla PITÄÄ HUUTAA, kun muutoin ei toista kuule. Yea... ywea

29.07.2020 21:11:13 | 21:11:29
#369006 [+1] Piilota Suosittele

>>368850
Se lähtee tuosta Italian tienoilta se hötkyily ja huitominen. Tarpeeks ku mennään etelään tai kaakkoon niin sen huitomisen lisäks tullee kurkkuääniä. Kai se on ähälämisteille ja nekruille käsittämätön asia, että siihen puhelimmeen ei kertakaikkiaan tarvi huutaa vaan voi puhua ihan asiallisesti. Vittu ku sais ujutettua semmosen äpin kaikkiin puhelimmiin, että se tuuttaa vitun kovan ja korkian äänen kajarista jos käyttäjän äänenvoimakkuus ylittää normaalin puheäänen.

[ 4 viestiä | ]