Skeletoria keljuttaa Skeletoria keljuttaa
This can't be This can't be
Naiset aina valittamassa Naiset aina valittamassa
ass boii ass boii
Joku hullu Joku hullu
Hotline Mämmi Hotline Mämmi
Batman Batman
Eik kammurrettia Eik kammurrettia
mitä silmäni näkevätkään :-DD mitä silmäni näkevätkään :-DD
Protecin herääminen Protecin herääminen
aay mlao aay mlao
Anime is trash... and so am I Anime is trash... and so am I
mitä tuli postattua NN eli aika turhaa. mitä tuli postattua NN eli aika turhaa.
lauantai partyt!!! lauantai partyt!!!
Cyberman Cyberman
Assburgerin kanssa vitsailu on shakinpelaamista Assburgerin kanssa vitsailu on shakinpelaamista
Jälkikiristys Jälkikiristys
Italyball Italyball
Talvi tulee ja laskettelukelit Talvi tulee ja laskettelukelit
bileet bileet
Liuta kuvakommentteja 1 Liuta kuvakommentteja 1
Lomalle Pillucaccaan! Lomalle Pillucaccaan!
Clintonin virallinen twiitti Clintonin virallinen twiitti
opasteet opasteet
@-
 781 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 27.07.2020 17:49:34
[ + 3 | ]

Ihmiset toistelevat mantroja, jotka eivät tarkoita mitään.


ivan puopolo

(9)
27.07.2020 21:28:34
#368456 [+-] Piilota Suosittele

Hyödyllisiä ihmisiä. Toimivat rahoittajina eikä mitään muutosta tapahdu. Pelkäävät johtajia ja pääliköitä.

27.07.2020 21:59:43
#368466 [+-] Piilota Suosittele

Onkohan Puopolo nyt varmasti ymmärtänyt mitä hänen esimerkkinä antamansa termit ja sanonnat oikeasti tarkoittavat?

Kourallinen monivitamiineja sisältää täsmälleen niitä samoja rakennuspalikoita, joita ihminen sisältää. Monivitamiinit eivät kuitenkaan osaa ajatella, liikkua tai tehdä mitään muutakaan vaikka niitä kuinka pusertaisi yhteen ja "summaisi". Kun alkuaineet järjestellään oikein, syntyy molekyylejä, proteiiniketjuja, puoliläpäiseviä kalvoja, solun sisäisinä tehtaina toimivia mitokondrioita ja ohjelmakoodia. Syntyy elävä solu. Silloin aletaan olla aika helkkrin kaukana niistä monivitamiineista. Tätä eroa kutsutaan: "Enemmän kuin osiensa summa.".

Rakenteellinen rasismi taas tarkoittaa yhteiskunnan rakenteisiin pesiytynyttä rasismia. Tämä voi olla hyvin monimuotoista ja näkyä esimerkiksi siinä mitä mahdollisuuksia yhteiskunta tarjoaa ulkomaalaistaustaisille.

Selvennyksesi sanottakoon, että en ota kantaa siihen miten ja missä rasismia esiintyy. Lähinnä kritisoin Puopolon höpötyksiä kyseisistä termeistä.

27.07.2020 22:54:14
#368476 [+-] Piilota Suosittele

>>368444
Puopolo on sivistymätön idiootti, joka keksii tieteellisille termeille omia merkityksiään ja sehän uppoaa persuihin ja muihin idiootteihin kuin veitsi sulaan voihin koska hekään eivät niitä termejä oikeasti ymmärrä.
Tyypillisestä persujen muka-älyllisestä hölynpölystä tässä on kyse.
Tynkkynen harrastaa samaa.
Ei asiasisältö fiksuksi sillä muutu, että jätetään käyttämättä alatyyliä ja artikuloidaan selkeästi.
Idiootit pysyvät idiootteina, vaikka miten selkeästi artikuloisivat.

28.07.2020 11:38:35
#368573 [+-] Piilota Suosittele

>>368466 Ehkäpä Puopolo meni vähän sivuraiteille, mutta kyllä hän siinä on oikeassa, että on olemassa turhia sanoja ja hokemia. Yksi tällainen turhanpäiväinen väite on että kaikki syrjintä/muukalaisviha/rasismi syntyy mukamas pelosta. Onko kyseistä hokemaa mitenkään edes yritetty tarkasti määrittää saatikka oikeaksi todistaa? Silti se tuntuu olevan fakta monelle, kun sitä on tarpeeksi toistettu. Propagandalta pahasti haiskahtaa. Ei saa antaa pelolle valtaa on toinen hokema. Niin, ei saa antaa myöskään ahdistukselle valtaa, ei saa antaa tulelle valtaa, ei saa antaa vihalle valtaa, ei saa antaa itsekkyydelle valtaa jne. Täysin tyhjänpäiväinen hokema, kuten kaikella on tarkoituksensa.

[ 10 viestiä | ]