Mikään ei tunnu miltään Mikään ei tunnu miltään
Päivän luontokuva Päivän luontokuva
dissosiointi dissosiointi
Astut salkku huoneeseen 5 vartiotykin kanssa Astut salkku huoneeseen 5 vartiotykin kanssa
Yh minna22 Yh minna22
"Verotan teiltä parit fisut, ei kai haittaa?" "Verotan teiltä parit fisut, ei kai haittaa?"
I'm gonna sneak into your bed! I'm gonna sneak into your bed!
Feminiini Feminiini
Kova kuin kivi, veli 4 Kova kuin kivi, veli 4
Ismo Ismo
Syönti maski Syönti maski
Katoamis temppu Katoamis temppu
kjeh kjeh
Maitoeläin Maitoeläin
Vuoden työntekijä Vuoden työntekijä
Kännikepponen Kännikepponen
@hapsi_ :n kakku @hapsi_ :n kakku
Ryppy työvoimavirkailijana osa III Ryppy työvoimavirkailijana osa III
P I X A R P I X A R
Miu mau fuu fuu Miu mau fuu fuu
:D :D
Vaimon kanssa Vaimon kanssa
Huutista 2 Huutista 2
Kokeili vasempaa Kokeili vasempaa
 1 165 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 24.07.2020 19:37:31
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 24.07.2020.

Naisten juttuja

[45482] [naistenhuoneen-ovi-jai-auki-osa-117-aty.png] [0.29 MB] [950x3812] [] []
naistenhuoneen-ovi-jai-auki-osa-117-aty.png

feissarimokat

(147)  · 

facebook

(181)  · 

arabi

(21)  · 

meikki

(19)  · 

wc

(118)  · 

rasismi

(148)
25.07.2020 00:06:25
#367495 [+-] Piilota Suosittele

>>367430

Oot ihan oikiassa. Naiset on lähtökohtasesti lapsentasosia. Niillä ei oo mitään tolokkua yhtään minkään asian suhteen ja vaikka oravan pierusta tulee joku satoja viestejä kestävä vinkuvinku. Kyllä se olis kaikkien kannalta parasta jos tyypillisten naisten ei vaan annettais vaikuttaa ihimisten elämiin millään tavalla. Tämä havainto on toki sitä perua, että yleensä naiset vaan on vajokkeja joiden päähän ei mahdu kovin montaa järkevää ajatusta. Ensinnäkään ne ei tuu toimeen keskenään, ne ei tuu toimeen miesten kanssa, ne ei tuu toimeen etes parhaimpien kavereidensa kanssa eikä ne tuu toimeen minkään valtakunnan (ei etes kolmannen) asian kanssa. Naiset vaan on ali-ihmisiä noin yleensä ottaen. Siksi sitten miehet vähän yrittää selittää niille, että ei kaikesta tarvi vetää hernettä nenään ja siitähän ne suuttuu sitten ihan saatanasti. Parmpi vaan ku ykskään ajatteluun kykenevä ei ois missään tekemisissä geneerisen naisen kanssa. Ei tarvi kiittää.

[ 8 viestiä | ]