Sama. Jos hengityssuojaimen käyttö muka rikkoo niiden oikeuksia, niin miksi vitussa ne ei sitten samalla mentaliteetilla ajele ilman turvavöitä ja humalassa?
>>366377 Hauskaa nähdä miten 4 vuotta sitten porukka muuttui fasisteiksi kun joku vitun WHO ja Kiinan kommarit painosti tarpeeks poliitikkoja. Ja koko kansa meni vitunmoisen pelon vallassa mukana. Meininki ei siis ole muuttunut 30-40-lukujen Saksasta minnekään. Mitään ei opittu.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Hutisalo 🤣
Taas tämmönen suvakki-rajakki-parodinen vastakkainasettelukuva
Jenkki
Katon muuraus
hullu muija
Tämäm sopii tänne
hereillä ollaan :3
Sakemanni aktivisti
Here they come
Kulli Kenway
Kun on aika toimia ja olla johtaja
Afrikkalainen kaupassa
Jälki-istuntoa paukkuu
kauppias hoitaa homman
muuria kaikkialle
Kasvomaskikauppa
Voimamies
Sillan ylitys
Marin🤣
bush_asshole.jpg
Pientä laittoo vailla -96 sevi väni myynnissä
Forssan amiksessa ei saa ruokaa, jos ei ole maskia