Aku ja mehukas teinipimppi Aku ja mehukas teinipimppi
Pullotemppu Pullotemppu
viimenen työpäivä viimenen työpäivä
Erot Erot
Valupertin kesämökki Valupertin kesämökki
Ei vittu :D Ei vittu :D
Autokorrekti Autokorrekti
Golffia Golffia
Vitsi Vitsi
BigTop Burger BigTop Burger
5:01 pitkä Mohulu uugabuuga 5:01 pitkä Mohulu uugabuuga
Tätähän tämä on... Tätähän tämä on...
Jääkiekko 101 Jääkiekko 101
Murjaisi vitsin taas ;3 Murjaisi vitsin taas ;3
Hapsin nuoruus Hapsin nuoruus
No voi vittusaatana No voi vittusaatana
Clop Throne Clop Throne
Warlock - western-elokuva (1959) Warlock - western-elokuva (1959)
Eukalyptus Leveeposki-Innanen Eukalyptus Leveeposki-Innanen
Jace Everett - Bad Things (OV) Jace Everett - Bad Things (OV)
Vaarallinen eläin Vaarallinen eläin
löydä kisse :3 löydä kisse :3
Sivun perustaja on varmaan ylpeä Sivun perustaja on varmaan ylpeä
Massacration - Metal Milf Massacration - Metal Milf
 675 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto, 18.07.2020 09:29:23
[ + 0 | ]

lampunvaihtoa ilman A tikkaita

[45244] [tikkaat.png] [0.73 MB] [470x703] [] []
tikkaat.png

lampunvaihto

 · 

tikkaat viritelmä

 · 

työukkoilu

18.07.2020 09:31:48
#365587 [+-] Piilota Suosittele

Täytyy sanoa et kiinteistöhuollon ukolla oli melkoset visiot ku ei ollu tarpeeks korkeita tikkaita ja tosissaa meinas nostaa hulilla tuon häkkyrän ylös ja kiivetä päälle... noh tuo saha nyt oli sen verran tiellä et ei se sitä saanu kohilleen ja joutuu tulee seuraavana päivänä iha telineiden kanssa...

18.07.2020 09:45:26
#365589 [+-] Piilota Suosittele

>>365588 ei se vaikuttanu muutenkaan mitenkään penaalin terävimmältä kynältä se huoltomies... sanoin sille et aikasemmin ku vaihtovat kaikki lamput kerralla ni oli ihan kunnon koottavat ja pyörillä siirreltävät telineet turvakaiteilla... sama ukko oli vissiin puuverstaalla vaihtanu peräkärryn päälle nostetuilla A tikkailla lampun...

19.07.2020 05:46:54
#365824 [+-] Piilota Suosittele

Henkilönostin vaan joka helvetin lampunvaihtoon tai parhaimmillaan rakennustelineet... Onhan turvallisuus hyvä asia ehdottomasti mutta pistää aina silti vähän hymyilyttämään ko porukka vaihtaa lamppuja vajaa 2.5m huonekorkeuden tilassa sellasella nostimella mikä nousee max metrin :D sellasestaki varmaan useempi tonni halutaan rahaa.

[ 4 viestiä | ]