Taustakuva kontribuutti itestäni. Toivottavasti ilahduttaa. Taustakuva kontribuutti itestäni. Toivottavasti ilahduttaa.
Korkki pois Korkki pois
Jaana Jaana
Nokoskohtauksen uhri Nokoskohtauksen uhri
dalas pu lat dalas pu lat
*itun audimies *itun audimies
tämä ei ole mukava peti >:3 tämä ei ole mukava peti >:3
sankari sankari
Haki oman ruokansa. Haki oman ruokansa.
lisää ruokaa -_- lisää ruokaa -_-
Menneisyyden Iran Menneisyyden Iran
Talvisota Rising storm 2 Talvisota Rising storm 2
Michael Müller - Panzer Division Wiking Michael Müller - Panzer Division Wiking
antaa tulla vaan antaa tulla vaan
Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa. Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Paskan ostin... Paskan ostin...
Kattilauma Kattilauma
Hymyilisit enemmän. Hymyilisit enemmän.
Suuri muinainen börh >:3 Suuri muinainen börh >:3
pat,pat,pat pat,pat,pat
🤘Slipknot🤘 🤘Slipknot🤘
ongelman ratkaisija ongelman ratkaisija
Ripley ja BBC Ripley ja BBC
epäonninen huoltoukko epäonninen huoltoukko
 631 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 10.07.2020 17:11:13
[ + 4 | ]

Netflix

[45070] [0.png] [0.06 MB] [640x292] [] []
0.png

streaming

 · 

palvelu

 · 

suoratoisto

 · 

piraatti

(16)  · 

pirate

11.07.2020 13:23:41
#364253 [+-] Piilota Suosittele

Näin se menee. Netflix poisti leffapiratismia tehokkaasti, koska sa suht halvalla kasan leffoja. Sittemmin moni muu halusi saman rahasammon ja veti omiksi tuotannoikseen monia sarjoja ja elokuvia. Piratismi lisääntyy taas kohta ja syynä se, että leffojen katselu tulisi maksamaan taas maltaita..

On ne fiksuja kyllä. Voe päivää.

11.07.2020 14:03:53 | 16:21:34
#364256 [+-] Piilota Suosittele

>>364253
Siitä kätevyydestä juuri maksan että sarjat ja leffat ovat samassa paikassa helposti katseltavissa. Ei ole mitään aikomusta ryhtyä maksamaan 5-6 erille suoratoistopalvelulle n.10€-20/kpl kuukaudessa.
Tulee paljon katsottua semmoisia sarjoja ja elokuvia mitä ei varmaan muuten tulisi vilkaistua.
HBO:kin on siinä rajoilla kun sieltä tulee seurattua 3 sarjaa ja niin satunnaisesti leffoja, että on siinä rajoilla että peruuttaisiko tilauksen.

Tälläkin hetkellä on muutama sarja jota tulee seurattua muilla keinoilla kun ei tosiaan yhden sarjan takia viitsi kanavapakettia/palvelua hommata.

[ 6 viestiä | ]