Tinder... Tinder...
Beer O'clock Beer O'clock
Neik paita Neik paita
Saatanan puuhakirja Saatanan puuhakirja
..ja mitkä melodiat ..ja mitkä melodiat
Calypson kapteeni Calypson kapteeni
Jamalin stringit Jamalin stringit
Tällästä oli jäällä tänään Tällästä oli jäällä tänään
Eläingiffejä Eläingiffejä
Ulkonäkö: kalastuspelin bossi Ulkonäkö: kalastuspelin bossi
törkyturpa pelaamassa törkyturpa pelaamassa
Antakaa seniorin tottua rauhassa älypuhelimeen Antakaa seniorin tottua rauhassa älypuhelimeen
Gallup Gallup
Läski Paska mc dolanissa Läski Paska mc dolanissa
Rinkeby Rinkeby
Mikään ei riitä Mikään ei riitä
epäileväinen epäileväinen
ählämi oksentaa ählämi oksentaa
Tilastoja ilman punaista alleviivausta Tilastoja ilman punaista alleviivausta
Kiva tietää loppuu! Kiva tietää loppuu!
youtubehaaste youtubehaaste
Läski Paska ja huoruli Läski Paska ja huoruli
veitsennuolija22 veitsennuolija22
Nyt on jo maanantai Nyt on jo maanantai
 967 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 05.07.2020 15:57:36
[ + 5 | ]

Heterokysely

[44919] [0.jpg] [0.05 MB] [600x787] [] []
0.jpg

kysely

(12)  · 

hetero

(10)
05.07.2020 16:17:48 | 16:19:32
#362666 [+-] Piilota Suosittele

1. Heterous on synnynäistä, ei mielevikasuutta, niinkuin homous.

2. Lue huolella vastaus 1.


3. Ylpeitä,ettei lapsi ole mielenvikainen.


4. Se on mm. Sitä, että on riittävä äiti JA isäsuhde.


5. Synnynnäinen heterous ei ole ohiminenevää, mielenvikaisuus nimeltä homous on kun se hoidetaan, niinkuin muutkin sairaudet.

6. En. Mutta homot näyttävät niin tekevän,kun eivät ole valmiita parantumaan.


7. Tarvitsen vain hyvän vastakkaista sukupuolta okevan. Ja hyvää pornoa.


8. Äitis oli onneton, kun synnytti sun kaltaisen persenaaman.


9. Heteroiden ei niin tarvitse tehdä, toisin kun homojen.


10. Kukaan hetero ei ole niin tehnyt. Tai jos on, homo on sen väittelyn aloittanut.

05.07.2020 18:53:55
#362699 [+-] Piilota Suosittele

1. se vaan tapahtui, ymmärtääkseni on aika yleistä että käy näin joten en ole sitä sen kummemmin tuuminut
2. joskus 8-9 vuoden iässä
3. he tietävät kyllä ja ovat ihan okei sen kanssa
4. en usko että tällä on vaikutusta asiaan, kuten sanottua tämä on hyvin yleistä taustasta riippumatta
5. epäilen, mutta eihän sitä koskaan tiedä
6. no, ovathan nuo keskimäärin isompia ja voimakkaampia. sanotaan siis että joo.
7. niin mielelläni kun ottaisinkin lesborakastajan, tunne tuskin olisi molemminpuolinen.
8. kyllä
9. en viettele väkisin ketään, mutta ainahan yrittää saa.
10. itsehän kysyit saatana. yritin olla ystävällinen ja vastata.

05.07.2020 20:07:49
#362728 [+-] Piilota Suosittele

Sukupuolirajojen yli kurottelu kulkee meillä kai suvussa. Vaari ainakin jäi kiinni naisen päältä ja joutui siitä hyvästä lopuksi iäkseen naimisiinkin. Minä jäin koukkuun heti syntymästä. Synnyin naisesta, vaikka varmasti tiesin, ettei sillä lailla pitäisi. Nyt mieli halajaa heikompia astioita kuin sateenkaaren kauneutta häväisten.

[ 5 viestiä | ]