Ratkaisu Ratkaisu
neti on prestsä neti on prestsä
Ennustukset tulevat toteen! Ennustukset tulevat toteen!
Cyberpunk Luolasto - Käske Foxia pukeutumaan Che Guevaraan! Cyberpunk Luolasto - Käske Foxia pukeutumaan Che Guevaraan!
Naisten juttuja 2 Naisten juttuja 2
Ne meni Italiaan liimatukille Ne meni Italiaan liimatukille
raappana viimene postaus haeh raappana viimene postaus haeh
Läskeilyä Läskeilyä
historiaa historiaa
bye bye ^____^ bye bye ^____^
leipää leipää
Rangaistus Rangaistus
Perus Perus
Ryppy lääkärinä osa IX Ryppy lääkärinä osa IX
Alien Alien
äänestä trumppia äänestä trumppia
*bögs* *bögs*
risu ukko risu ukko
Auto Auto
cortana cortana
hymen: busted hymen: busted
captain stop the global cancer captain stop the global cancer
trumpin värityskuva trumpin värityskuva
Oujea Oujea
 654 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 29.06.2020 21:32:21
[ + 5 | ]

Likka Kivelle ei kelpaa..

[44763] [IMG_20200628_233640.jpg.png] [0.29 MB] [431x581] [] []
IMG_20200628_233640.jpg.png

iilka kivi

29.06.2020 22:31:50
#360885 [+1] Piilota Suosittele

Ilkka Kivi vois tulla mukaan töihin katselemaan sitä meininkii mihin täällä törmää. Ei tulisi, koska se olisi rasistista.

30.06.2020 00:38:47
#360909 [+1] Piilota Suosittele

>>360885
Ilkka Kivi vois tulla mukaan töihin

Luuletko et toi jotain oikeita töitä tekee? Nostaa tukia ja käy jossai sanoo et "persut natsi fasistei ebin :D" ja sit saa vähä lisää kaljaa millä liottaa aivonsa. Sitte toki twitterissä ulisee ihan vitun kaikesta ei huoh vittu.

30.06.2020 05:12:31
#360946 [+1] Piilota Suosittele

>>360909

Uliskoot ihan rauhassa. En kyseisestä herrasta tiedä mitä tekee ja missä koska ei oikeasti edes kiinnosta. Kerroin vain, että voisi tulla mukaan töihin. Mutta taitaa olla niin kuin sanoit. Ei tiedä mitä työ tarkoittaa.

30.06.2020 18:07:59 | 18:09:09
#361120 [+1] Piilota Suosittele

>>360946
Mutta taitaa olla niin kuin sanoit. Ei tiedä mitä työ tarkoittaa.

En tiedä onko se koskaan oikeita töitä tehny, mut hieman epäilen ellei oo ollu jossai isin firmas kesäduunis selaa puhelinta. Nykyisiä hommia nyt ei voi kunnon töiksi laskea, enkä siis koomikoita halua mitenkää halventaa ammattina, mutta iikan panostus komiikkaan on tasoa selata puhelimella reddittiä/twitteriä/tumbleria isin työpaikalla ja paskapostata (ja sitte joskus käydä livenä esittämässä paskapostausta kutsuen itseään koomikoksi).

[ 5 viestiä | ]