Muista Muista
Hieno temppu Hieno temppu
Detele Detele
Mustaa ja makiaa 3/3 Mustaa ja makiaa 3/3
ei saa kiusia ei saa kiusia
ai ei oikeat työt maistu ai ei oikeat työt maistu
Upi biisi Upi biisi
Setämiehen ykämobiili Setämiehen ykämobiili
Luolastolainen tilaa pitsan Luolastolainen tilaa pitsan
Paskapuhetta? Paskapuhetta?
peuraa turpaan peuraa turpaan
Ammattimies Ammattimies
Rotta pakenee Rotta pakenee
FREE PALESTINE FREE PALESTINE FREE PALESTINE FREE PALESTINE FREE FREE PALESTINE FREE PALESTINE FREE PALESTINE FREE PALESTINE FREE
Ei pikseliäkään ole photoshopattu! Ei pikseliäkään ole photoshopattu!
Ihana nainen Ihana nainen
Mount everest Mount everest
Kissa tykkäsi Kissa tykkäsi
Therian kamerus Therian kamerus
miete miete
Rauhan uskonto Rauhan uskonto
Pylly Pylly
@Viskikola on saanut kilpailijan @Viskikola on saanut kilpailijan
Ei koskaan enään IKEAan Ei koskaan enään IKEAan
 1 110 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 28.06.2020 17:54:20
[ + 36 - | ]
👑 Plussatuin 28.06.2020.

Epäkorrektit piirroshahmot

[44715] [epakorrektit_hahmot.jpg] [0.19 MB] [850x283] [] []
epakorrektit_hahmot.jpg

28.06.2020 20:54:39
#360517 [+-] Piilota Suosittele

Miten vitussa se on stereotyyppinen? Joo sillä on joku kansallishattu tai joku näköjää, huhhuh, vitun stereotyyppistä

30.06.2020 18:43:55
#361147 [+-] Piilota Suosittele

>>360963 Kiitoksia vaan kovasti. Mutta minä olen vähän ymmälläni, miksi juuri tämä sarjakuva tuntuu olevan niin monelle mieleen? Itse en pitänyt tätä kovinkaan erikoisena, mutta täällä tämä sai plussia enemmän kuin mikään aiemmin postaamani tekele. Sama juttu twitterissä, tämä sai kolme kertaa enemmän tykkäyksiä kuin toiseksi pidetyin sarjakuvani.

30.06.2020 19:06:57
#361152 [+-] Piilota Suosittele

>>361147
>>361149
Kyllä, ajankohtaisuus.

Koska se on ihan vitun naurettavaa, että joku voi lähettää suuryrityksille "loukkaantuneen" viestin somessa ja pakkaukset menee uusiksi. Mä en yhtään ihmettelis jos seuraavaks Angry Birdsin musta lintu pitää poistaa, koska se implikoi mustien pistävän paikkoja paskaks. Ja tottakai ne siat symboloi vittu poliiseja hei haloo! SE MUSTA LINTU ON RASISMI KOSKA LUO VÄÄRÄN KUVAN BLM:STÄ ETTÄ MUSTAT HYÖKKÄIS POLIISEI VASTAAN JA PISTÄIS PAIKKOI PASKAKS!! :DDDDD

Oikeesti, sen takia tätä plussataan.

28.08.2021 00:02:34
#495252 [+-] Piilota Suosittele

>>360820

Se on aivan totta. Olet todella hyvä!
Iskevää, piikikästä. Nerokasta. Mietin sitä peppukipua joka näitä katsoo ja silmät leiskuaa verta.

[ 22 viestiä | ]