Napalm Death - Suffer the Children Napalm Death - Suffer the Children
Hupsuttaa :3 Hupsuttaa :3
Carbon monoxide man Carbon monoxide man
Spraymonella Spraymonella
Mäy! sanoi henkilökunta Mäy! sanoi henkilökunta
Tik ja Tok Tik ja Tok
Heard you like loafs and sand so we put börh-loaf in your sandal Heard you like loafs and sand so we put börh-loaf in your sandal
Näin huolletaan komeaa kesäkroppaa :3 Näin huolletaan komeaa kesäkroppaa :3
Kebab poistettu Kebab poistettu
/woooosh /woooosh
ei saa koskea >:3 ei saa koskea >:3
The Lost Battalion The Lost Battalion
summonnaus apu summonnaus apu
pomppiva törrötin pomppiva törrötin
resilaari resilaari
Ukko haluaa olla tukena täysillä <3 Ukko haluaa olla tukena täysillä <3
Baskaranta Baskaranta
boobs boobs
BLOOD FOR THE BLOOD GOD ACOUSTIC BLOOD FOR THE BLOOD GOD ACOUSTIC
jumppailu jumppailu
Sk8ercat Sk8ercat
muikea hylje muikea hylje
tarina siitä miltä tuntuu jahdata omia kilpiä tarina siitä miltä tuntuu jahdata omia kilpiä
Roopen meripäivät Roopen meripäivät
 916 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 20.06.2020 14:04:27
[ + 4 - | ]

Veganismi: Aliravitsemuksen ruumiillistuma


epitome

 · 

malnourishment

 · 

vegan

(11)
20.06.2020 14:44:15
#357324 [+-] Piilota Suosittele

>>357322 mun sisko myös, eikai meillä oo sama sisko? ;) en oo nähny sitä tosin vähään aikaan että en tiiä miltä näyttää, pahinta mun siskossa on se että se tuputtaa semmosta faktaa äitillemme että proteiini on pahasta ja kaikkea semmosta tietääkseni ja silläkin alkaa olemaan jo ikää jonki verran

20.06.2020 14:54:00
#357329 [+-] Piilota Suosittele

>>357324
Ei taida olla sama? :D
Mun sisko ei varsinaisesti muille tuputa omaa paskaansa, vaan poikaystävälleen. Jouluna se olis halunnu et kinkusta olis luovuttu mut ei menny läpi onneks. Olis vituttanu, ja olisin ostanu yksin oman kinkun ja syöny sen sitte yksinää ilman muita :D
Sillä todettii MS-tauti pari vuotta sitte ja se on siis alle 40v, ja luki jostain että vegaanidieetti auttais hidastamaa taudin kulkua. Ei mitää tietoa että onko tosi. Ehdotin että kokeilee cbd-öljyä, ku luin ite että se on auttanu ilmeisesti moniinkin asioihin ihmisen kehossa.

20.06.2020 15:09:15
#357333 [+-] Piilota Suosittele

>>357332 oon samaa mieltä että hampusta täytyis itessään tehä lisää tutkimuksia, se on ollu vähän niiku joku taboo monenki kansan keskuudessa mielestäni ihan turhaan

20.06.2020 21:03:20
#357525 [+-] Piilota Suosittele

Jos joku haluaa tappaa ittensä näläkään niin siitä vaan, kuhan ei pakota muita siihen sekopäisyyteensä. Onhan niitä hihhuleita jotka tappaa vauvansa tai lemmikkinsä, kun ovat tarpeeksi sekaisin.

20.06.2020 21:17:48
#357535 [+-] Piilota Suosittele

Tästä tuli nyt kun katoin mieleen, saakohan multivitasta, omegasta, ja b-vitamiinilisästä kaiken jos ei syö hedelmiä eikä juurikaan salaattia.

[ 13 viestiä | ]