Murakka kahvi kisse Murakka kahvi kisse
Kahvittelusta L Kahvittelusta L
Kulttuuria Kulttuuria
Murakka pistooli Murakka pistooli
Hapsi kävi paskalla Hapsi kävi paskalla
Kehitys kehittyy Kehitys kehittyy
birkenau birkenau
Kunpi Kunpi
Mami Mami
Saunaklonkku lonkkua Saunaklonkku lonkkua
Millane alapalkki teillä on? Millane alapalkki teillä on?
Tänään julkaistiin time 2 Tänään julkaistiin time 2
Usan tuleva presidenttia ja edustaa parasta mitä usalla on antaa Usan tuleva presidenttia ja edustaa parasta mitä usalla on antaa
Sateensuojassa Sateensuojassa
Gilf anal2 Gilf anal2
Jokapäivä perjantai Jokapäivä perjantai
Aidot. Ei AI luodut. Mutta kenen bobsit Aidot. Ei AI luodut. Mutta kenen bobsit
Rakastavaiset Rakastavaiset
Murakka hälytys Murakka hälytys
Tshinggis Khan japaniksi Tshinggis Khan japaniksi
Titfuk Titfuk
Ihania naisia Ihania naisia
I have a proplem I have a proplem
Posti ja tamppooni Posti ja tamppooni
 909 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 20.06.2020 14:04:27
[ + 4 - | ]

Veganismi: Aliravitsemuksen ruumiillistuma


epitome

 · 

malnourishment

 · 

vegan

(11)
20.06.2020 14:44:15
#357324 [+-] Piilota Suosittele

>>357322 mun sisko myös, eikai meillä oo sama sisko? ;) en oo nähny sitä tosin vähään aikaan että en tiiä miltä näyttää, pahinta mun siskossa on se että se tuputtaa semmosta faktaa äitillemme että proteiini on pahasta ja kaikkea semmosta tietääkseni ja silläkin alkaa olemaan jo ikää jonki verran

20.06.2020 14:54:00
#357329 [+-] Piilota Suosittele

>>357324
Ei taida olla sama? :D
Mun sisko ei varsinaisesti muille tuputa omaa paskaansa, vaan poikaystävälleen. Jouluna se olis halunnu et kinkusta olis luovuttu mut ei menny läpi onneks. Olis vituttanu, ja olisin ostanu yksin oman kinkun ja syöny sen sitte yksinää ilman muita :D
Sillä todettii MS-tauti pari vuotta sitte ja se on siis alle 40v, ja luki jostain että vegaanidieetti auttais hidastamaa taudin kulkua. Ei mitää tietoa että onko tosi. Ehdotin että kokeilee cbd-öljyä, ku luin ite että se on auttanu ilmeisesti moniinkin asioihin ihmisen kehossa.

20.06.2020 15:09:15
#357333 [+-] Piilota Suosittele

>>357332 oon samaa mieltä että hampusta täytyis itessään tehä lisää tutkimuksia, se on ollu vähän niiku joku taboo monenki kansan keskuudessa mielestäni ihan turhaan

20.06.2020 21:03:20
#357525 [+-] Piilota Suosittele

Jos joku haluaa tappaa ittensä näläkään niin siitä vaan, kuhan ei pakota muita siihen sekopäisyyteensä. Onhan niitä hihhuleita jotka tappaa vauvansa tai lemmikkinsä, kun ovat tarpeeksi sekaisin.

20.06.2020 21:17:48
#357535 [+-] Piilota Suosittele

Tästä tuli nyt kun katoin mieleen, saakohan multivitasta, omegasta, ja b-vitamiinilisästä kaiken jos ei syö hedelmiä eikä juurikaan salaattia.

[ 13 viestiä | ]