Sitä mä nyt vähiten olen. Ne kävelee ties missä pitkin lattioita ja joskus ulkona. Käveletkö itse pöydillä usein kun sinä, tai joku muu syö siinä samalla tai myöhemmin.
Mutta tossa on sen ruoka. Tosi hauskaa tytön mielestä. Vaarallista tuo on jos on kermaperse, mutta pöydillä ei hypi kukaan eläin täällä, paitsi jos vaihdan keittiön lamppua tai palovaroitinta.
Kissat nuolevat myös pyllynsä, perseensä ja tassunsa kolmikielisinä eri kielillä.
[
6 viestiä
|
]
⭰
sorminäppäryyttä
Vihreät uuniin
Pekonipizza
nope :>
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Keskiviikon minisaalis
bendeleen ahmaddi :3
RUOKAA
Ruoka-automaatti katukoirille
Kanaa saatana kastikkeessa
Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke
Itänaapurin parhaimmistoa
savuahvenoita
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
Perjantain saalis
Niin hyvää kurkkua
Tyypillinen vegaani
Lauantain leipäjonon lootti
Vaikka itse oletkin kani niin kissasi ei välttämättä ole