Tatuoitu mulkku valehtelee Tatuoitu mulkku valehtelee
Not today -_- Not today -_-
Skeletorin herjat 2 Skeletorin herjat 2
Klonk ! Klonk !
PATRIA JA UGANDA PATRIA JA UGANDA
en kadu mitään en kadu mitään
turppi ja liekinheitin turppi ja liekinheitin
This is fine This is fine
hampaiden harjaus nyt hampaiden harjaus nyt
hapsi_:n viikonloppu hapsi_:n viikonloppu
turppi on pissannu housuun turppi on pissannu housuun
Tyylikäs leidi? Tyylikäs leidi?
kylmä saatana kylmä saatana
saalistaja saalistaja
jonnet ei muista jonnet ei muista
Paavi Formosuksen oikeudenkäynti Paavi Formosuksen oikeudenkäynti
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
test test
Mur Mur
Datanomin käsitys vuokaaviosta Datanomin käsitys vuokaaviosta
Eskon kiitospäivä (garfieldminusgarfield) Eskon kiitospäivä (garfieldminusgarfield)
Turtlesin imuttelu Turtlesin imuttelu
Tits up Tits up
piirrustanko piirrustanko
 608 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto, 16.06.2020 11:37:01
[ + 4 | ]

Halla-aho ja kootut selitykset 1

[44337] [0.png] [0.59 MB] [570x712] [] []
0.png

totuus kiihottaa

22.06.2020 12:47:42 | 12:49:04
#357922 [+1] Piilota Suosittele

>>357918
Sittemmin tuli eteen tällainen tiedote, jossa on linkki PDF-tiedostoon:
http://jukkahankamaki.blogspot.com/2020/06/totuus-kiihottaa-tiedote.html

En ole itse töiden vuoksi ehtinyt lukemaan, mutta nyt kun alkoi loma ja viimeiset työt saa pois, niin ehkä sitten voisi olla aikaa. Kaiketi 11 ja 12 luvut siis pitäisi ainakin lukea. Toisaalta ehkä silti aika menee ennemmin siihen, että yrittää autokonseptiesitystä eräälle autovalmistajalle viilata ja tyrkytellä.

22.06.2020 12:54:49 | 12:57:29
#357923 [+-] Piilota Suosittele

>>357918
Nope. En jaa minulla olevaa kappaletta, koska se on tekijäsuojattu, eli vain tekijällä ja ensimmäisillä sivuilla virallisiksi jakelijoiksi mainitut tahot voivat sitä jakaa.

Kaiken tämän ja myös tarkemmat perustelut olen sinulle jo aiemmin kertonut. Ei ole minun probleemani jos kapasiteettisi ei riitä käsittämään.

Luitko muuten tuota tekstiä jonka Chimera linkkasi? Oletko lukenut yhtään Hankamäen kirjoittamaa blogitekstiä? Ilmeisesti et. Jos olisit, et vinkuisi siitä että en jaa kirjaa ;)

ps. Jos et tiedä mitä eroa on sillä että jakaa itse teoksen, tai levittää linkkiä jonka kautta joku toinen teosta jakaa, niin voin selittää asian sinulle.

[ 3 viestiä | ]