Festareilla Festareilla
Munkit Munkit
transut transut
Legendaarista Legendaarista
Nakuankka kaupungilla 4 Nakuankka kaupungilla 4
Haastatteluja Gazassa Haastatteluja Gazassa
Venäjä haluaa vain hyvää! Venäjä haluaa vain hyvää!
Ihana Ulla Ihana Ulla
Olympoksen jumalat Olympoksen jumalat
Rapanaama Rapanaama
Naps Naps
Teiden kusipää Teiden kusipää
keimo lähtee tukipäivänä kaljaostoksille keimo lähtee tukipäivänä kaljaostoksille
Veti hännästä Veti hännästä
Nyrkkeily Nyrkkeily
Naisen paikka Naisen paikka
Ohjeet luolastolaiselle Ohjeet luolastolaiselle
Hyvää pizzaa Hyvää pizzaa
Raju pillu Raju pillu
Pöystti apu apustus Pöystti apu apustus
Homeinen pillu ja @digimummo Homeinen pillu ja @digimummo
360 no scope 360 no scope
Trollface Trollface
clyde clyde
 843 näyttökertaa, 25 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 13.06.2020 15:23:04
[ + 3 | ]

Gordon Ramsay - Budjettiruokaa


lammas

(59)  · 

halpa

(14)
15.06.2020 16:23:35
#355178 [+-] Piilota Suosittele

>>355136
Sillai? Mulla se on muistissa, enkä tiedä pääsenkö tästä enää aloilleni asettumaan.

Mistähän kissaihmiset höpöttävät.. riisi ku riisi. Halvin vaa mukaan.

15.06.2020 16:28:25
#355182 [+-] Piilota Suosittele

>>355178 En minä tiedä. Minä ostan uncle bensin riisiä. Pakkauksessa lukee että keitä 10-12 minuuttia. Se tieto riittää minulle. Kuten sanoit, riisi kuin riisi.

15.06.2020 16:42:28
#355197 [+-] Piilota Suosittele

>>355192
Ei se silti riisistä hiilareita poista. Niitäkin röimies tarvii. Tarvii kyllä sitten vähän muutakin ettei iske riisitauti tai keripukki.

15.06.2020 18:04:56 | 21:26:08
#355244 [+-] Piilota Suosittele

Tein maukaksea keittoa :3

- sipulia ja varsiselleriä, kuullotus öljyssä
- tomaattimurskaa, yksi purkki tavallista ja toinen chilinmakuista
- vettä ja kasvisliemikuutio
- tarpeeksi pitkään hellalla, että vihannekset pehmeni
- hiukan makaronia, pussin pohjalla näytti ensinäkemältä olevan turhan vähän mutta en viitsinyt avata uutta pussia, sen tietää miten käy kun pasta turpoaa jääkaapissa, ei ole keitto enää keittoa
- suolaa, mustapippuria, hiukan chilimaustetta
- jääkaapissa avattuna lojunut tuorejuustorasia tyhjäksi, taisi olla ruohosipuli tällä kertaa

Kun nyt ei sattunut olemaan sopivaa prodea, esim. kanasuikaleita, niin laitoin vielä keittolautaselle kermajuustoa. Oli tosi jees :3 Sit kun oikein yrittämällä yrittää tehdä hyvää ruokaa niin ei bendele onnistu...

15.06.2020 20:06:12
#355295 [+-] Piilota Suosittele

>>355200
Mä en tiedä kuinka paljon vitamiineilla voin sitä korvata, mutta keskiviikkona oli pakko laittaa stoppi ku meinasin pyörtyä kriittisessä vaiheessa. Nyt vaan lepoa ja ruokaa vieläkin. Alkoholiakin olen vähentänyt.


>>355244
:)
Niin tein minäkin. Otin nakit kaapista, ranskalaiset ja kalapuikot pakkasesta, iskin pellille ja odotin 20min. Ripaus suolaa ja NAMS!
😋

[ 25 viestiä | ]