Miksi kissa ottaa yhteyttä mikrotukeen? Miksi kissa ottaa yhteyttä mikrotukeen?
Terveempi ajattelutapa Terveempi ajattelutapa
Mikko ottaa rauhallisesti Mikko ottaa rauhallisesti
Batman vs Arvuuttaja: kova pala purtavaksi Batman vs Arvuuttaja: kova pala purtavaksi
Moi :3 Moi :3
Raittiusleiri Raittiusleiri
kauppisen pete kauppisen pete
Fregatti Fregatti
Ei kestänyt elämää Ei kestänyt elämää
Bojad ribillä :-------DDDDDDD Bojad ribillä :-------DDDDDDD
Näin kävi Näin kävi
Mentos Mentos
Modo pilkkomassa puita Modo pilkkomassa puita
taputus taputus
En voi hyvin En voi hyvin
Tämä gifu saa sinut vihaiseksi Tämä gifu saa sinut vihaiseksi
Opettavainen aapinen Opettavainen aapinen
Auttakaa vihtiläisiä! Auttakaa vihtiläisiä!
hehe hehe
Piilokellotus Piilokellotus
Elehdi oikein Elehdi oikein
Kissapeti Kissapeti
Anna se! Anna se!
tapu tapu tapu tapu tapu tapu
 901 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 04.06.2020 22:45:16
[ + 2 | ]

Ratkaisu Ruotsin ongelmiin.

[43884] [Sverige.jpg] [0.08 MB] [539x533] [] []
Sverige.jpg

sverige

 · 

norge

 · 

danmark

 · 

finland

(32)  · 

suomi

(394)  · 

ruotsi

(146)  · 

norja

(51)  · 

tanska

(13)
04.06.2020 23:05:32
#350632 [+-] Piilota Suosittele

Eiköhän tuo Ruotsin pohjoisosa ole Ruotsille samanlainen menoerä kuin Vaasa-Kuopio linjan pohjoispuoleinen osa Suomelle...sekö pitäisi vielä meille riesaksi ottaa?

04.06.2020 23:39:59
#350641 [+-] Piilota Suosittele

>>350635 voipi olla, en tiedä

Tiekilometrejä / maksettu vero-euro ainakin on pohjoisessa monin verroin muuta Suomea enempi.

Tämän päivän ylläpidolla ei tietenkään mahdottomia niele.

05.06.2020 00:30:40
#350653 [+-] Piilota Suosittele

>>350641
Tiekilometrejä / maksettu vero-euro ainakin on pohjoisessa monin verroin muuta Suomea enempi.



Eli pohjosessa on halvempaa rakentaa teitä? Vai tarkotitko jotain muuta?

05.06.2020 01:46:00
#350661 [+-] Piilota Suosittele

>>350641
Helsinki on suurin menoerä.
Kaikki valtion keskusvirastot ovat siellä ja ne kustannetaan verorahoista.
Noin yleisesti ottaenkin ruuhka-Suomi ei tuota mitään, kuluttaa sen sijaan sitäkin enemmän.

05.06.2020 01:48:08
#350662 [+-] Piilota Suosittele

>>350632
Muutenkaan et näemmä maantiedosta ja siis mm. mineraalivarojen sijainnista näytä tietävän hevon vittua.
Kun olet suorittanut peruskoulun hyväksytyillä arvosanoilla voimme jatkaa keskustelua.

05.06.2020 07:23:06
#350685 [+-] Piilota Suosittele

>>350653

Rakentamisen kustannuksiin en ottanut kantaa, mutta rakennettua (ja joskus aiemmin niitä myös ylläpidettii ) tiekilometriä kohden sieltä kertyy veroeuroja vähemmin. Suomeksi = ne verot rakennettuihin teihin kerätään toisaalta.

>>350662 alkoholisti ja universumin ehdottomasti kirkkain tähti jatkaa sitten taas kun ränni hiukan helpottaa

05.06.2020 14:14:36
#350883 [+-] Piilota Suosittele

>>350695

No mitä sun juttujas on tässä kattelu, ni termi ”aikuinen” nyt ei ihan ole se kuvaavin, mikä tulee mieleen. Toi alkoholisti on melko hyvä - selittää näitä sun ihme vitun sekoilujasikin täällä melkolailla.

05.06.2020 16:43:42 | 16:44:51
#350986 [+-] Piilota Suosittele

>>350963 otas krapulaan pari..jaa kellohan on jo yli puolen päivän. Mikään krapula enää oo..nousu muuttunu jo tasaseks känniks. Hyvästi selvä..siis selvät päivät.

Mitenkähän fyysinen ikä vaikuttaa ”älyn lahjoihin”? Lienee alkoholistin harhoja. Mutta mitäs siitä, yhdet sille!

[ 18 viestiä | ]