Imisin hapsin kullia ja voihkisin ooh! Kun kuumat mällit laukeis mun kasvoille. Imisin sen kuiviin mutta en ole kehdannut tätä kertoa hänelle. Kentsu kuitenkin betäää raget eikä meil olis homoo sen jälkee
On vaikee olla kullityttö-juutalainen luolastos.
[
5 viestiä
|
]
⭰
spörde indeed
armeija ruuat
hammas läägär
Nyd ne badugat tagaisin :DD
spurdoraid
Oh spurdo-kuvakommentti :DDDDD (Jumppanen, ti 15.11.2011)
armeija spurdo
Tee työtä joka on arvoitus
tyypillinen kannabiksen käyttäjä
Suomella on juridisesti 50% tsänssi olla uskopuhetta