Ninhän se on monella. Se lähteminen on vaikeeta. Mutta jos tekee vaikka semmoisen sopimuksen itsensä kanssa, että jos ei lähde lenkille tai miten nyt liikkuu itse kukin niin maksaa siitä hyvästä somaliliitolle 40 Eur per kerta.
5 päivää liikuntaa viikossa vähintään 40 min mutta siten, että tulee hiki.
Haastan kaikki tähän mukaan.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Turri Torstai!
Koiran seikkailut
koske lisää
Hienoja koiria
eläimet
Koiru hukassa
Koirakala
tärkeä apuri
Siivouscombo
Ei harmita kun käy näin :D
Koira ei ole vegaani vaikka sinä oletkin
Heitä jo!
Roolit vaihtuneet
Iki-liikkuja
Koiruuksia
100% Duck
rikkinäinen koira
Tupla-luttana ;___;
Sekrit Idnetity
Origameja
kora juo vettä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD