No jos nyt 80-volttista Strohia otin... en edes ole takapihalla makaamassa... tai edes tuossa terassilla... kai... Naapurin koiran ulvontaa vähän on kuultu ja muija pyysi nappaamaan ghost-tyyppisen Pokemonin, jonka muistelisin napanneeni. Ehkä ja mahdollisesti. Miksi täällä on näin kylmä? Miksi tuo siili kyylää tuossa vieressä vaikka olen sohvalla? Miksi sohva ei ole pehmeä?
[
2 viestiä
|
]
⭰
Olutmaa
kutsumattomia vieraita
Testi
rakasta vihollistasi
Nakuankan Sunnuntai
Upi ei voi hyvin
Juoma automaatti
Viinamaisteri hannu
Lauantai lonkero
Elämäsi nainen.
valvottaako
kisse
sillä välin mexicossa
Vappuaaton saaga
Pikkukaljantain duetto
Mun viinatilaus. Onko tämä sitä Vihreää politiikkaa?