vorest gump vorest gump
Mahtui Mahtui
tin.. eiku tyronen seikkailut tin.. eiku tyronen seikkailut
Lohea, kermaperunoita ja parsaa Lohea, kermaperunoita ja parsaa
Mitäs tuolla oikein tapahtuu? :3 Mitäs tuolla oikein tapahtuu? :3
spooky scary skeletons spooky scary skeletons
börhytin :3 börhytin :3
Who killed Captain Alex Who killed Captain Alex
perse 3 perse 3
25 litraa puhdasta rakkautta 25 litraa puhdasta rakkautta
No fucking spine No fucking spine
naiset ei ymmärrä naiset ei ymmärrä
Mene hoitoon. Et pääse hoitoon Mene hoitoon. Et pääse hoitoon
Tässä kehoitetaan kohteliaasti olemaan kuvaamatta Tässä kehoitetaan kohteliaasti olemaan kuvaamatta
Kaksi vasenta jalkaa Kaksi vasenta jalkaa
hehehe hehehe
Tallan uusivuosi Tallan uusivuosi
Mal Malloy Mal Malloy
Pirkka Nykänen Pirkka Nykänen
palmu palmu
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
ansa ansa
haisuli haisuli
tiktok tyttö 2 tiktok tyttö 2
 680 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 23.05.2020 15:48:56
[ + 2 | ]

Tulista

[43356] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [600x800] [] []
tiedosto.jpg

paska

(482)  · 

sänkyyn

 · 

kastike

(19)  · 

australia

(35)  · 

chili

(21)
23.05.2020 17:35:41 | 17:36:47
#345900 [+1] Piilota Suosittele

Mmm... voisi olla kokeilemisen arvoista.

Jos joku tietää EU:n sisällä tuota myyvän verkkokaupan, jossa hinta ja toimituskulut ovat kohdillaan, niin ilmiantakoon.

Oikeastaan kastike-, majoneesi-, chilisoosiperwot voisivat ylipäätään ilmiantaa ulkomailta hyviä verkkokauppoja. Ja joo, Discandooon tai Netprisin suppeita valikoimia on turha mainita.

Nyt etätyöaikaan yhtä sun toista kostuketta murkinalle kun tarvitsee paljon normaalia enemmän ja Poppamiehen kamakin on mennyt kehnommaksi ja kehnommaksi vuosi vuodelta. Jotain hiton espanjalaista majoneesinpaskaa hirveillä kalorimäärillä ja todellista ainesosaa "itseänsä" joku 0,01 prosenttia. No okei, niitä ja vähän muutakin toki tilasin oikeita arvoja edustavan Kärkkäisen verkkokaupasta sikapäiviltä.

[ 3 viestiä | ]