kassinkuljettaja :3 kassinkuljettaja :3
Hmmmmmmmmmm Hmmmmmmmmmm
Viiliä, viiliä kaikkialla Viiliä, viiliä kaikkialla
Ja kuvaaja vain nauroi Ja kuvaaja vain nauroi
Nyrkkeilyopastus Nyrkkeilyopastus
[FΛSHWΛVΣ] (履ろゖ) [FΛSHWΛVΣ] (履ろゖ)
avasruusolio teologit servattu avasruusolio teologit servattu
hehe hehe
Heh Heh
Danny the vito Danny the vito
Kiitos Kiitos
Ritariässää Ritariässää
Toivottavasti hän nauttii Toivottavasti hän nauttii
Make it so Make it so
Mäkiautoilua Mäkiautoilua
Oletteko valmiit vuoteen 2024? Oletteko valmiit vuoteen 2024?
Kela gold Kela gold
hassu leikki :3 hassu leikki :3
Suomen eurooppa- ja omistajaohjausministeri Suomen eurooppa- ja omistajaohjausministeri
Nuket Nuket
Godzilla vs Kong trailer Godzilla vs Kong trailer
Ihme Ihme
Wolt Wolt
Nami nami sushia Nami nami sushia
 967 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto
20.05.2020 18:25:10
[ + 1 | ]

Sekalaisia

[43245] [sekalaisia-osa-437-yha.png] [0.18 MB] [455x2395] [] []
sekalaisia-osa-437-yha.png

feissarimokat

(147)  · 

pää

(69)  · 

facebook

(181)  · 

allergia

(5)  · 

vessapaperi

(32)
20.05.2020 18:58:43
#344677 [+-] Piilota Suosittele

Aspa ajoilta muistan kuinka vitutti pahoitella omasta ja firman puolesta heidin kaltaisille "Oma moka, ketä voin syyttää tai haukkua tästä vääryydestä" asiakkaille. Yksikin idiootti kävi monta päivää perätysten aina yli tunnin vänkäämässä ja valittamassa että eikö hänen pysäköintivirhe maksua peruta kun ei ollut huomannut P-halliin ajaessaan 3kpl 2,2m korkeata ja 1,8m leveätä opastaulua joissa jokaisessa kerrottiin että pysäköinti on ilmaista kaupan asiakkaille 4h ajan käyttämällä P-kiekkoa, jonka hän oli unohtanut laittaa lähtiessään käymään asioillaan läheisessä virastokeskuksessa, ilman että edes harkitsi ostavansa kaupan palveluita tai tuotteita.

[ 7 viestiä | ]