Tästäpä tulikin mieleen ku kerran elukkalääkärissä sano se tohtori, että elä laita undulaateille sen ja sen tyyppistä kilikellokeinua. Sano kerran tulleensa kotiin ja ihmetteli, että miks ei budgarie tiukuta tuttuun tapaan. Se perkele oli onnistunu reuhaamaan sen kilikellolaitteen kans niin, että oli hirttäytyny siihen.
[
2 viestiä
|
]
⭰
taidokasta :3
Bisneskissa junailee
Liina alta
narun vetoa :3
how to make your own slave
Kisun rimpuiluteline
solmussa
näin sitä vaan mennään :3
hyppelyä
narua :3
Video sisältää börhsijoittelua :3
Solmu harjoituksia
Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen
Jokainen ikä on leikki-ikä :3 ("Tänne se naru >:3")