Tästäpä tulikin mieleen ku kerran elukkalääkärissä sano se tohtori, että elä laita undulaateille sen ja sen tyyppistä kilikellokeinua. Sano kerran tulleensa kotiin ja ihmetteli, että miks ei budgarie tiukuta tuttuun tapaan. Se perkele oli onnistunu reuhaamaan sen kilikellolaitteen kans niin, että oli hirttäytyny siihen.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Naru! >:3
Kisun rimpuiluteline
Solmu harjoituksia
Nerokasta
Pakko ostaa koska ipaska
Narun jatko
Perseotsa
Hyppy typpy koikka loikkanen
Jokainen ikä on leikki-ikä :3 ("Tänne se naru >:3")
this is my life nouw :3
narun vetoa :3
taidokasta :3
narua :3
Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen