Nancy Cameron Nancy Cameron
robotille riitti robotille riitti
Antimaterialla meni hermo Antimaterialla meni hermo
huutista huutista
Rajut kisset Rajut kisset
hirvikolari hirvikolari
Tissit Tissit
bylle bylle
Omaa kivaa Omaa kivaa
helvetin hyviä makkaroita helvetin hyviä makkaroita
Ihana nainen Ihana nainen
Tissit Tissit
hieno asennus hieno asennus
gubbe tykittää eikä ees yski gubbe tykittää eikä ees yski
Söpö venakko musisoi Söpö venakko musisoi
Kuvat ei näy saatana Kuvat ei näy saatana
kohta tulee tuet kohta tulee tuet
Persujen painajainen Persujen painajainen
kana kana
Petteri Mäkiranta uhkaa työntää koiran perseeseen omistajalle Petteri Mäkiranta uhkaa työntää koiran perseeseen omistajalle
Koiria ja solmuja Koiria ja solmuja
Taikurityty hajottaa sinimustien Afrikan tähti pelin Taikurityty hajottaa sinimustien Afrikan tähti pelin
Kisse ei tykkää Kisse ei tykkää
digimummon lounas digimummon lounas
 652 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.43 MB, 1 tiedosto, 17.05.2020 22:26:26
[ + 4 | ]

kaikki on minun >:3

[43154] [0.mp4] [3.43 MB] [640x800] [48.17s] [] []

kaikki

(27)  · 

minun

(5)
18.05.2020 11:14:24
#343941 [+1] Piilota Suosittele

Vahvista vain häiriökäyttäytymistä hyvittelemällä eläintä välillä. Tämän takia monet pikku koirat on niin sekasin. "Se on niin söpöä, kun se tekee noin." Voi vittu...

18.05.2020 17:40:29 | 17:41:49
#344064 [+-] Piilota Suosittele

>>343941
Erittäin hyvin sanottu siellä takana.

100 vuotta sitten muijan vanhemmilta tuotiin kissanpentu minun vanhempieni naapuriin (perhetuttuja) yksinäiselle vanhemmalle naiselle. No, siellähän kissa eleli herroiksi ja oli suuri kuningas ja oppi kyllä omalaatuiseksi kaveriksi, kunnon ylimieliseksi ja sellaiseksi, että jos kissalla sattui olemaan paha päivä, se sen osoitti. Kissa hiippaili rapussa ja hengaili päivisin muutaman tunnin vanhempieni tykönäkin aina.

Kerran olin taasen vanhemmilla ja kissa ryppyili siinä jotain (kissalla oli jo vähintään 5 vuotta ikää silloin) ja vähän toruin sitä, että oles nyt siinä. Kissa hiippaili eteiseen ja näytti siltä, että ei itsekään tiedä haluaako ovesta pihalle vai jäädä sisälle vai mennä sänkyyn vai mitä... ja kävi perkele käteeni kiinni. Nappasin refleksillä saman tein kengän eteisessä ja täräytin kissaa päihin. En nyt lujaa, mutta tarpeeksi, että kissa oli kenkien seassa kenkätelineessä. Sieltä se nousi tietysti ja silmät löivät lieskaa. Olin edelleen kenkä toisessa kädessä, että tuleekos tappelu.

Kissa tuijotti kiukusta kihisten, mutta ei sanonut pihaustakaan. Tuijotuksen jälkeen meni ovelle ja sanoi mou, päästin kissan pihalle ja meni kotiinsa nenä ja häntä pystyssä.

Seuraavan kerran kun olin vanhemmilla kylässä, kissa tulee taas kylään... tulee eteisestä määrätietoisesti kohti, sanoo mau ja puskee jalkaa kerran. Se perinteinen, minkä kissat tuollaisessa tilanteessa tekevät ja tulevat katsomaan "onko meillä välit okei". Rapsutin korvan takaa vähän, kissa hiippailee nenä ja häntä pystyssä pois ja kaikki oli taas okei. En muuten muista, että kissa olisi sen jälkeen pahaa päiväänsä minulle osoitellut... ja kissa eli vähän alle parikymppiseksi asti...

[ 4 viestiä | ]