Mitä hän harrastaa? Mitä hän harrastaa?
Mitä jäbä, mikä wookiee? Mitä jäbä, mikä wookiee?
En ole valmis vanhemmuuteen En ole valmis vanhemmuuteen
Sedät innokaasti selittelee Sedät innokaasti selittelee
Minun lapsuudessani Minun lapsuudessani
Kuumaa rasvaa Kuumaa rasvaa
Tinderin kermaa osa 2 Tinderin kermaa osa 2
Litran verran Litran verran
Tällä kuvalla saa FB -bannit. Tällä kuvalla saa FB -bannit.
Normitiistai Normitiistai
Love is strong! Love is strong!
Ei suunnitellut reittiänsä loppuun asti Ei suunnitellut reittiänsä loppuun asti
Pako Pako
Teukka Teukka
Hämmenyin siis runksin Hämmenyin siis runksin
Kilpikonna Kilpikonna
Kaljaa Kaljaa
se on kiinni ja pysyy se on kiinni ja pysyy
Taikatemppu Taikatemppu
Karavaanari on kaikkien kaveri Karavaanari on kaikkien kaveri
Dominoivan tytyn tossun alla Dominoivan tytyn tossun alla
Ennen ja nyt Ennen ja nyt
Tyypillinen vasemmistolainen Tyypillinen vasemmistolainen
Li ♥ Mestari Li ♥ Mestari
 660 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.84 MB, 1 tiedosto, 17.05.2020 21:05:06
[ + 7 | ]

et lähde <:3

[43149] [97103723_1300330853689856_4970943503949702248_n.mp4] [0.84 MB] [480x480] [10.11s] [] []

17.05.2020 23:35:57
#343842 [+-] Piilota Suosittele

TUttua.

Isän ja äidin entinen kissa aikoinaan pisti isän kätilöksi. Isä yritti lähteä aamulla töihin kun kissa repi nauhat kengistä auki sitä muklaa kun isä niitä laittoi kiinni. Lopulta soitti työpaikalle ja ilmoitti että tässsä on nyt tämmlöinen juttu että kissa haluaa minut kätilöksi. Työpaikalta noottiin, että ei mitään hätää. Tulet kun kerkiät.

Kissa rupesi synnyttämään. Toisen pennun jälkeen kissa nä ytti isälleni, että nyt voit painua helvettiin siitä. Halusi katsoa, että kaikki on ok synnytyksessä.

Isän tullessa töistä kisu tule vastaan ja kehräili. PEnnut olivat normaaleita.

18.05.2020 11:48:58
#343949 [+-] Piilota Suosittele

Yhessä filimissä nymfipapukaija oli ruvennu laulamaan kännykän viestiääntä aina ku näki, että isäntäväki laitto kenkiä jalakaan. Tyypit sitte tsekkas puhelimensa, turhaan tietenkin. Kenkiä sitomaan ja taas "puppuppiduupiduu". Ei halunnu jäähä yksin kotiin.

[ 4 viestiä | ]