Maistuisiko olut sitten? Maistuisiko olut sitten?
Varokaa Varokaa
Kolme kivaa kummitusta Kolme kivaa kummitusta
White privilege tosiijaaan White privilege tosiijaaan
Joku kyseli kauhuleffan perään Joku kyseli kauhuleffan perään
tutkimusmatkailija tutkimusmatkailija
Helsinki pride Helsinki pride
Lähetystö Lähetystö
Cheese Cheese
sormi :3 sormi :3
Palkankorotus Palkankorotus
Rentouttavaa Rentouttavaa
Juhlapäivä Juhlapäivä
Maistuisko nakki Maistuisko nakki
höpsö pullukka :3 höpsö pullukka :3
Jotai Jotai
Odin Odin
Ihan oma syy Ihan oma syy
Kiva tietää näin 3:lta aamuyöstä Kiva tietää näin 3:lta aamuyöstä
pianisti soittaa pianisti soittaa
Likka Kivelle ei kelpaa.. Likka Kivelle ei kelpaa..
parempi nuoruus parempi nuoruus
Messias Messias
Nasta fiilis Nasta fiilis
 877 näyttökertaa, 12 viestiä, 2.15 MB, 1 tiedosto, 09.05.2020 01:10:26
[ + 6 | ]

25 litraa puhdasta rakkautta

[42804] [tahdonkiljua.jpeg.jpg] [2.15 MB] [2160x3840] [] []
tahdonkiljua.jpeg.jpg

kilju

(23)  · 

alkoholi

(95)  · 

käyminen

 · 

kotiviini

 · 

sokeri

(13)  · 

kemisti

09.05.2020 01:25:20
#340537 [+-] Piilota Suosittele

340535

Viina on kallista! ..ellei tee sitä(kin) itse.
Tällä mä saan 25 litraa juotavaa, alkoholipitoisuudeltaan noin 20% ja joka kustantaa about 0,30 euroa per litra.
Tosta tulee ihan oikeesti niin puhdasta että se on vesikirkasta nestettä, jota ei erota vedestä muuta ku hajulla ja maulla. Juotavaa sellaisenaan! Maku on tietysti parempi jos lantraa johonkin mehuun tai limppariin, jopa petollisen hyvää. Esim, kesän perhejuhlien booleihin saa helposti tällä voltit ^^

09.05.2020 04:29:30
#340555 [+-] Piilota Suosittele

>>340545
Yllätyksetön reaktio. Paitsi että! Oikein ja huolellisesti tehty kilju ei maistu pahalta. Ei siis "hyi" vaan "nam".
En mielelläni tuhlaa rahaa alkoholiin vaan johonkin järkevämpään, ja viinaa täynnä olevat kaapit tuntuu aika alkkismeiningiltä.

09.05.2020 10:25:15
#340572 [+-] Piilota Suosittele

>>340555 Oma edullinen suosikki on 2kg sokeria, vähän hunajaa ja 1L Tuopin kotikalja-uutetta 20 litraan vettä. Lopputulemana lähes sahdin makuista ainetta.

09.05.2020 11:33:50
#340587 [+-] Piilota Suosittele

Kiljua en oo tehny sitten ysiluokan, kaljaa ollaan pantu kaveriporukalla, ostettiin oikein digitermostaatilla lämpeevä pata ja kaikki vermeet. Kyllä tällä verotuksella ihan mielellään panee olutta ite, varsinkin kun välineiden kustannukset meni viiteen pekkaan.

09.05.2020 15:47:22
#340647 [+-] Piilota Suosittele

>>340555
En kyl ite lähtis tekee kiljuu ku en oo ammattilainen, mutta taidollahan siitä saa ihan minkä kamkus haluaa. Taidottomana makuvaihtoehdot on paska ja kusi.

[ 12 viestiä | ]