Vaihtoehtoihminen Vaihtoehtoihminen
juustovaras juustovaras
raha kelpaa aina raha kelpaa aina
Pipo paljastaa Pipo paljastaa
Raiskaaja liesi Raiskaaja liesi
Börheät halikaverit Börheät halikaverit
minkä nuorena varastaa ni sen vanhana omistaa minkä nuorena varastaa ni sen vanhana omistaa
Haha se on mun nyt :D Haha se on mun nyt :D
Kissanpieru Kissanpieru
No nyt jäi ne housutkin No nyt jäi ne housutkin
paskatarjoilu paskatarjoilu
no mikä ettei no mikä ettei
Deep (into) state of russia Deep (into) state of russia
Hieno asennus hermanni Hieno asennus hermanni
pidä etäisyyttä pidä etäisyyttä
kissa ja hattu kissa ja hattu
Tolpan asennus Tolpan asennus
ihana nainen ihana nainen
Silloin joskus Silloin joskus
Brittien risumies Brittien risumies
Simpsonit ennusti tämänkin matsin Simpsonit ennusti tämänkin matsin
kiivit to me bay kiivit to me bay
Antoi ymmärtää Antoi ymmärtää
They're Eating the Dogs - Dance Party Mix They're Eating the Dogs - Dance Party Mix
 704 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 30.04.2020 15:01:16
[ + 1 | ]

Se parempi AK

[42526] [Se parempi AK] [0.00s]

valmet

 · 

suomi

(394)  · 

kivääri

(19)
01.05.2020 02:54:53
#338099 [+-] Piilota Suosittele

Kontiorannassa oli aivan paska RK, oli varmaan ajettu masilla ja pasilla yli. Ei saanu kunnon kasaa tekemälläkään, ampujan pinnikin jäi haaveeks. Lappeenrannan komennuksella pääsin ampumaan usealla RK:lla ja pakko sanoa, että on pirun tarkka ase. Kympin kilpasarjan 150metristä ammuin varaston kätköistä kaivetulla RK:lla ja 95 pojoa. Kaikki kasassa ja kasa kaljatölkin alalla, mutta jäi hitusen alavasemmalle.

01.05.2020 16:56:31
#338232 [+-] Piilota Suosittele

>>338099 Tvälläri "Natsi-Myller" väänti meikän kontiorantalaisesta palautinjousen karan poikki, kun omaani palautin Lahden komennusta varten. Pysyi vissii pyhällä hengellä kasassa ja oishan tuo varmaan kutkuttanu, jos ois laatikon kansi pompannut silmille ammunnoissa. Lahdessa puolestaan sai semmoisen RK:n, jota ei oltu hinkattu puhki ja sillä jopa osuikin johonkin + ei ollut heti ruosteessa, jos vähän vettä ripsi.

01.05.2020 19:38:47
#338259 [+-] Piilota Suosittele

Me pst-jääkärit oltiin sen verran eliittiporukkaa, että meillä oli RK-95-rynkyt. Muiden yksiköiden varusveijareilla oli enimmäkseen noita.

[ 4 viestiä | ]