onlyfans onlyfans
Lahti on ihan motissa Lahti on ihan motissa
uusivuosi uusivuosi
mikki-hiiri kännissä mikki-hiiri kännissä
Oi niitä aikoja Oi niitä aikoja
drive-in market drive-in market
Feminiininen penis Feminiininen penis
hyviä videoita hyviä videoita
klubilta tulossa klubilta tulossa
Peukku Peukku
iranissa internetti poikki iranissa internetti poikki
Ihana nainen Ihana nainen
Minkälainen työkaveri sinä olet? Minkälainen työkaveri sinä olet?
Uusi lelu Uusi lelu
ai niksi ai niksi
Kaleva, Demarit ja sähkö Kaleva, Demarit ja sähkö
Iltapalaa saatana Iltapalaa saatana
Narun jatko Narun jatko
Arkkiviholliseni Arkkiviholliseni
meinasi käydä virhe meinasi käydä virhe
Ihana nainen Ihana nainen
Kylmäävä maisema Kylmäävä maisema
Kaiken voi tehdä reilummin Kaiken voi tehdä reilummin
norja norja
 840 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 18.04.2020 23:45:30
[ + 1 | ]

Deus Ex Song - The New Black Gold 2013 by Miracle Of Sound


deus ex

(7)  · 

miracle of sound

 · 

musiikki

(241)  · 

jönssi

21.04.2020 00:48:28
#334153 [+-] Piilota Suosittele

>>334146
Human Revolution on parempi. Mutta sarjassa on tapahtunut "nykyistämistä", koska näiden edeltäjien cyberit ovat paljon parempia kuin tyyppien, jotka tulevat tarinallisesti myöhemmin.

Olisivat vain älynneet sanoa että tämä on muuten tulevaisuus?

21.04.2020 04:28:00
#334288 [+-] Piilota Suosittele

>>334153
Sitähän siinä vähän pedattiin, että kikkeli osuu tuulettimeen ja ohjeet epäselvät. Siten päästään uudestaan koittamaan Dentonin aikalinjassa. Vähän kuin joku WH 40k retcon.

En tosin tykänny kuin ekasta Dentonin seikkailusta ja sitten meni viimestään Omar-karkkien kanssa yli. Human Revolutionin lopun napit ärsytti kanssa.

21.04.2020 07:51:40
#334315 [+-] Piilota Suosittele

>>334288
Deus ex on kyllä ollut jonkin lainen jambalaya konsepteja, jopa liiaksi asti.
Mankind Devidedissa vitutti kun otettiin pois pomotappelut, (ja oikeastaan monet ns. set-piece kohtaukset) kun homot ei tykänneet niistä, eikä osanneet käyttää annettuja resursseja. Ja käden lämpimän vastaanoton (lue: myyntien) jälkeen kolmosta ei taida tulla...

[ 7 viestiä | ]