HANS HANS
Näin säästät vettä Näin säästät vettä
kusella kusella
avonainen viemäriputki avonainen viemäriputki
Tervetuloa itäkeskukseen :D Tervetuloa itäkeskukseen :D
Isä Isä
Supersankarien erot Supersankarien erot
simba nyt vittu :D simba nyt vittu :D
paskanistanin supersankari paskanistanin supersankari
Sormusten herra Sormusten herra
Murakka Murakka Murakka Murakka
Push the Pusher Zardonic Remix Push the Pusher Zardonic Remix
Tyrmän seikkailu Tyrmän seikkailu
Hienoja maalauksia Hienoja maalauksia
Suleiman suuri Suleiman suuri
Kelarotta theme song Kelarotta theme song
onneksi on luolasto onneksi on luolasto
Seesh Seesh
Toxic Toxic
Vartija apu Vartija apu
Älä laita tämmösta Älä laita tämmösta
Husky Husky
turpit vs dromedaari turpit vs dromedaari
Poliisi Poliisi
 2 427 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 11.04.2020 03:18:11
[ + 1 | ]

Ottaisin tolta Coronan

[41745] [Coronaavitusti.webm] [0.11 MB] [502x854] [2.56s] [] []

erotiikka

(67)
11.04.2020 06:54:11
#329995 [+-] Piilota Suosittele

tiesitkö että puolet amerikan koronaan sairastuneista ja kuolleista on neggeröitä vaikka heitä on vaan 10% populaatiosta. on ne vaan tyhmiä.

24.09.2021 12:07:08
#503365 [+-] Piilota Suosittele

>>330501

Sama suomessa. Nyt rokottamattomia on yli 40% sairaalassa. Somppuja suurin osa. Husu oli sitä mieltä, ettei tieto liku porukan kesken. Naidaan samoja kameleita.

25.09.2021 09:53:51
#503780 [+-] Piilota Suosittele

>>503576

Taristuksessa on edelleen. Ainakaan nyt ei ole vielä narkoleptian kaltaisia tullut esille. Ainoa ongelma tuossa on se, ettei valtio ota oikeastaan mitään vastuuta jos ja kun tilanne eteen tulee.

26.09.2021 00:29:37
#503951 [+-] Piilota Suosittele

>>503780
Ei minua kauheasti vituta ottaa vaikka viidettä piikkiä jos se todistetusti toimii, eikä sivuvaikutuksista ole kauheasti raportoitu, mitä nyt pahimmillaan parin päivän kuume.

Ja kun?

26.09.2021 21:02:36
#504105 [+1] Piilota Suosittele

>>503994
6vk väli edelleen. Ei ne nyt mitään syanidia pistä, kaikessa isossa on aina salaliittiteoreetikot vauhdissa.

Kuussa ei käyty '69, ja 9/11 oli inside job, eiks jeh?

[ 10 viestiä | ]