Kuva7 Kuva7
börhet börhet
lauantai tissit lauantai tissit
Bitch Bitch
Kuva6 Kuva6
Ihana nainen Ihana nainen
Kaupassa Kaupassa
ota tarja olutta ota tarja olutta
Ihana nainen Ihana nainen
Paras kissakuva ikinä Paras kissakuva ikinä
Leukoja Leukoja
Valerie Malloy vähän räplää Valerie Malloy vähän räplää
Auts Auts
Millainen? Millainen?
Karen sireeni Karen sireeni
Pelit Pelit
Hehe Hehe
tervemenoa tervemenoa
Ryybs Ryybs
Soidinmenot Soidinmenot
Luontohavaintoja Luontohavaintoja
Chillin' Chillin'
Hondamies on erilainen Hondamies on erilainen
klassikko klassikko
 724 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto
07.04.2020 11:30:50
[ + 3 | ]

GG EZ

[41601] [ggez.png] [0.59 MB] [569x568] [] []
ggez.png

gg

(6)  · 

ez

 · 

gamers

 · 

never

(5)  · 

alone

(5)
07.04.2020 12:55:25
#328354 [+-] Piilota Suosittele

Aikoiaan tuli hakattua Left 4 Deadia. Pelasin single playeriä kunnes osasin jokaisen kentän vaikka silmät kiinni. Sen jälkeen ei tarvinnut onlinessa kuunnella jonnejen ulinoita.

07.04.2020 13:03:12 | 13:04:05
#328359 [+-] Piilota Suosittele

>>328354

Itellä sama taktiikka. Vitutti hypätä peliin, jossa ei osannut ja tiennyt missä mitäkin oli ja kuinka paljon oli mitäkin. Latasin Epic storesta World War Z. Lähes samanlainen kuin Left 4 dead 2 sillä erolla, että on 3rd person. Harmittaa

[ 4 viestiä | ]