Rajakkien aivopierut Rajakkien aivopierut
Maanantaityttö Maanantaityttö
Combosarjis - sellissä Combosarjis - sellissä
Pari hassun hauskaa kuvaa Pari hassun hauskaa kuvaa
Ylen nykylaatu yhdessä kuvassa. Ylen nykylaatu yhdessä kuvassa.
gondola ebin gondola ebin
Vitun EU, vitun Marin Vitun EU, vitun Marin
Welcome to Auschwitz Welcome to Auschwitz
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
Heil Demarit! Heil Demarit!
Kuka tunnustaa? Kuka tunnustaa?
Gta Gta
Rahtihameelle turvallinen työkokeilu Rahtihameelle turvallinen työkokeilu
fallout new vegas gondola edition fallout new vegas gondola edition
DING DING DING! DING DING DING!
True dat True dat
Gynellä Gynellä
Näinhän se menee Näinhän se menee
En ymmärrä mikä tässä mättää En ymmärrä mikä tässä mättää
äkkiä siwaan äkkiä siwaan
huomio neekeri tappoi neekereitä nummelass huomio neekeri tappoi neekereitä nummelass
Persu Persu
Kuka haluaa jakaa Markille tietoja? Kuka haluaa jakaa Markille tietoja?
save children save children
 800 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.55 MB, 1 tiedosto
07.04.2020 01:57:24
[ + 4 | ]

Gondola kipinässä

[41591] [Gondola_Kipina.webm] [3.55 MB] [1484x1080] [33.08s] [] []

gondola

(226)  · 

sota

(192)  · 

armeija

(128)  · 

kamiina

07.04.2020 02:25:03 | 02:26:08
#328254 [+-] Piilota Suosittele

Sen ainuan kerran ku olin nuissa hommissa niin kaatelin joutessani petroolia kavereiden unipusseihin. Rakentelin sitte lastuista pienehkön kokon joka lopulta ylti niin korkiaksi, että otti kamiinan kupeesta liekin. Kattelin kaikessa rauhassa ku se sitten alako käryämään ja yllättävän nopiasti se sitten oliki jo tuikannu kaikkien makkuupussit tulleen. Justiin ku ne alako herääileen niin huusin täyttä kurkkua, että TULI IRTI. En jääny kiinni, mutta kaippa ne vähän eppäili mua ku ei tarvinnu ennää valavua yötä myöten kyttäämässä sitä kaminaa. Niistä meidän sukukokouksista tuli sen jälkeen vähän omalaatusia.

07.04.2020 13:42:39 | 13:53:29
#328379 [+1] Piilota Suosittele

Millä perkeleen räjähdyslangalla noi kuivatusnarut on tehty. Lyhtykin on saatana neulottu telttakankaaseen.
Tehdää riu'ut, jotka kulkee kulmasta salkoon. Siellä kulmassa on rengas sitä varten.
Niin eikä ole saatana salkoakaan tässä! Piipun varassa kellitään vaan.
Ja se lyhty laitetaan oksan haaraan, että sen saa vittu sekunnissa ulos!
Tällästä saatanan töhöilyä ei selvinpäin kato!

Edit: A-puusta on turha ruveta puhumaankaan kun ei ole sitä saatanan salkoa, mitä vasten sen laittais.

[ 2 viestiä | ]