pekoa ja ihoa los veksissä pekoa ja ihoa los veksissä
Have fun! Have fun!
In soviet Russia boat crosses you In soviet Russia boat crosses you
Niilo22 polkupyöränhuoltaja Niilo22 polkupyöränhuoltaja
täällä sitä vaan ollaan täällä sitä vaan ollaan
Kissakuvia Kissakuvia
minä haluan katsoa tätä chiliä <:3 minä haluan katsoa tätä chiliä <:3
Tissitykitystä Tissitykitystä
Aina miehen vika Aina miehen vika
Mr burns 2020 Mr burns 2020
Kill me Kill me
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Aatu voi tulla ikkunan taa.. Ei itkeä saa, ei meluta saa, Aatu voi tulla ikkunan taa..
jäävuorisalaatti jäävuorisalaatti
Miten Suvi torjuu terrorismia Miten Suvi torjuu terrorismia
Slayjer uudestaan Slayjer uudestaan
Forever dead - Torture killer Forever dead - Torture killer
Homer Homer
kylmää kyytiä kylmää kyytiä
Äänestys kusee Äänestys kusee
Slayjer eksyny ryssiin Slayjer eksyny ryssiin
Kukkuluuruu :3 Kukkuluuruu :3
:DD :DD
...Niin miten päin se nyt menikään? ...Niin miten päin se nyt menikään?
Darwin palkinto Darwin palkinto
 720 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.18 MB, 3 tiedostoa, 02.04.2020 12:29:39
[ + 3 | ]

muutama star trek

[41441] [qsXAKsW.jpg] [0.08 MB] [640x443] [] []
qsXAKsW.jpg
[41440] [sgeztVr.mp4] [1.05 MB] [448x352] [26.49s] [] []
[41439] [star-trek-1.jpg] [0.05 MB] [960x828] [] []
star-trek-1.jpg

star

(29)  · 

trek

(13)
03.04.2020 20:36:16 | 20:39:32
#326688 [+-] Piilota Suosittele

>>326612
Tulihan noita vanhoja trekkejä katsottua kun pyörivät siihen aikaan, kun Suomessa oli kolme televisiokanavaa, mutta Next Generation päräytti kyllä. Pissattiin sen aikaisen toisen trekkifanin kanssa melkein housuun kun uusi sarja tuli telkkariin.

Kolme reaktiota tilanteeseen. 3 Klingonien sotalintua lähestyy meitä...

Kirk - Suojat ylös ja laukaiskaa fotonitorpedot
Picard - Keltainen hälytystila ja aukaistaan kommunikointiyhteys
Janeway - Käynnistetään itsetuhojärjestelmä

[ 6 viestiä | ]