Hyvä palkinto Hyvä palkinto
Nyt leikataan kynnet >:3 Nyt leikataan kynnet >:3
En tiedä En tiedä
In soviet Russia boat crosses you In soviet Russia boat crosses you
Psyyke Psyyke
Kirjainjuttuja Kirjainjuttuja
pekoa ja ihoa los veksissä pekoa ja ihoa los veksissä
Se on kohta loppu Se on kohta loppu
Miten Suvi torjuu terrorismia Miten Suvi torjuu terrorismia
Put tere vere no fukin bänänäs! Put tere vere no fukin bänänäs!
minä haluan katsoa tätä chiliä <:3 minä haluan katsoa tätä chiliä <:3
Epähyväksyttävä Epähyväksyttävä
hyvästi hyvästi
Joko luolaston bensalenkkariamiksia kuumottaa? Joko luolaston bensalenkkariamiksia kuumottaa?
Se oli elämäni omituisin joulu Se oli elämäni omituisin joulu
Pupu kaveri jäi auton alle Pupu kaveri jäi auton alle
Muistetaan pitää ne maskit päässä Muistetaan pitää ne maskit päässä
Cyberpunk Luolasto - Fake News Cyberpunk Luolasto - Fake News
Ei saa siivota kaikkea >:3 Ei saa siivota kaikkea >:3
Fingerpori Fingerpori
Jättiläiskoiroja Jättiläiskoiroja
Sisäministeri Sisäministeri
linjavika linjavika
Angela Angela
 670 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.58 MB, 1 tiedosto, 30.03.2020 23:35:53
[ + 4 - | ]

Melkein Nugs

[41360] [tiedosto.jpg] [2.58 MB] [3120x2875] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5207)  · 

mortti

(150)  · 

makaa

(187)  · 

nukkuu

(210)  · 

lähikuva

(8)
31.03.2020 10:52:54 | 10:53:46
#325336 [+-] Piilota Suosittele

Rötv :333

Nugustelua silmät auki vai hereillä? Huumon ei voi koskaan tietää O___________O *kuumotus intensifies* >:3

No joko Vivis nyt tuon uudenkin kaulapannan on ehtinyt börheltää langanpätkiksi? >:3 Bendele ;3

Taas tassu tyynynä, kuvakulma ei kerro onko tällä kertaa kyseessä etu- vai takakäpälä :3

31.03.2020 11:55:38 | 11:55:57
#325352 [+-] Piilota Suosittele

>>325349

Joo ihan sama mikä tuote kyseessä, niin aina saa varautua että hajoaa kuukauden päästä.

Toivottavasti Vivis ei kokenut pinkkiä sopimattomaksi alfauroksen olemukseensa >:3 Hänelle kyllä sopii pinkki ja oikeastaan mikä tahansa kirkas tehosteväri koska hän on tuollainen monivärinen "vaihdan väriä valaistuksen mukaan ;3" -kuviobörh :3 Ja söböliini <3 ;3

[ 3 viestiä | ]