>>321054 juu, se korona menee tosiaan säilyketölkkien läpi eikä tölkin pyyhkiminen kosteusliinalla joita tossa on kaksin pakettein tietenkään auta mitään? Peruna on kuuluisa koronan tartuttaja, koska perunat aina syödään tosiaan pesemättä ja kuorimatta?
[
6 viestiä
|
]
⭰
Hysteerinen nainen.
onnellinen mies
Mitä mystisintä vittua oikein luen t. Puh
Mitä ovat robottipidikkeet?
Mitä vittua mies ja kukkanen
NANI?!?
Lähdenpäs kävelylle tästä
Jeesus jälleen.
Kesäjuttu
Toinen maailmansota
Siemen
End game
Arvaa mikä
Mitä vittua
Mitä ponnekkaammin..
Uusi termospullo
..but leave rest
"Anteeksi herra, olen menossa tapaamiseen"
Helsingin uliopisto tekee tiedettä
Virheä logiikka
Mitä helvettiä t. Japanin pääministeri
Apinaa koijjataa, apinaa pumpataan
Hmmm.. Öhmmm...
Jälleen tavanomainen ruokailuhetki börhtaloudessa :3